Nee het gaat over de houder die Skoda levert waar een 6021 in kan. De vraag is of daar ook andere toestellen in kunnen. Ik heb de nokia houder genoemd omdat ik uit eigen ervaring weet dat daar bijvoorbeeld ook een 6230i in kan (live demo in Den Bosch als je wilt). De 6020, 6021, 6310i, 6210, 5110, E70, enz.. hebben allemaal een common interface, dat zijn de pinnetjes aan de onderkant van het toestel waarmee je connectie kunt maken het je headset of carkit. Die connector zit ook in de adapter die Skoda geleverd heeft voor de 6021. Enige wat je nu nog moet weten is welke toestellen qua afmetingen erin passen. Dat is, wat ik in ieder geval zeker weet, bijvoorbeeld een 6230(i), we hebben hier zowel een 6230 zonder i als met i, die passen er allebei in, net als de 6020 en 6021. Maar nogmaals dat is in de houder van nokia zoals die hiervoor op het plaatje staat. En ja, nokia geeft aan dat die houder voor de 6020 en 6021 is, er werken echter nog meer toestellen in! Sterker nog de common interface connector zit gewoon aan die kabel met aan de andere kant een stekker die op een rj45 stekker lijkt (volgens mij is ie breder dan een RJ45). Als ik nu in de auto rijdt en ik wil mijn E70 (die veel groter en lomper is dan een 6020/6230 en dus niet in de houder past) opladen, trek ik gewoon de stekker onderuit de houder en prik hem zo in mijn E70, werkt als een zonnetje!