Skoda telefoonhouder

Even een vraag, ik heb een BT Carkit met een originele Skoda houder voor de Nokia 6021, weet iemand welke Nokia telefoons hier nog meer in passen?

Bakkertje

Forumguru
Ik heb een nokia carkit gehad voor de 6021, daar paste in ieder geval ook de 6230i in. Gewoon even checken op de nokia site of je nokia een common interface (dat is de connector van nokia) heeft en dezefde afmetingen dan moet het passen lijkt mij.

EmTee

Lid
In de houder van de 6021 past ook de 6020, verder helemaal niets. Toevallig heb ik het pas nog opgezocht, ik had er nog één over uit m'n lease auto namelijk.

Bakkertje

Forumguru
Ik heb geen ervaring met de VAG houders, maar in de standaard nokia houder kun je meer dan alleen de 6020 en 6021 kwijt. De aansluiting onderop je toestel is een common interface (universeel voor veel toestellen van nokia, heb nu de E70 en die heeft bijvoorbeeld ook een common interface). Voor de rest lijkt het mij een kwestie van afmetingen, past ie in de houder. Het lijkt me dan ook onwaarschijnlijk dat je er alleen die 2 types in zou kunnen plaatsen. (heb zelf alleen ervaring met de nokia houder)

Heb gister middag even een mail gestuurd aan de importeur, als ik daar binnenkort geen antwoord op krijg rij ik wel even langs de dealer.

Ik laat hier uiteraard wel iets weten. Je kunt lastig alle nokia telefoons zoeken met een bepaalde aansluiting, even afwachten wat de dealer aangeeft.

EmTee

Lid
Volgens mij praten we in dit topic over verschillende zaken hoor, het ging dacht ik in eerste instantie over de Nokia CR-23 telefoonhouder. Deze kun je m.b.v. een RJ-45 aansluiting uiteraard op verschillende carkits monteren, net zo goed dat je op bijv. een CK-7W carkit ook verschillende houders kunt aansluiten. Feit blijft dat in een CR-23 uitsluitend een 6020 of 6021 past.

Nokia CR-23.jpg

Bakkertje

Forumguru