Skoda toont RS 2000 Design Concept in Worthersee

darkprojectx

Forumguru
skoda_rs_2000_design_concept_1.jpg

Wat in Worthersee begon als een jaarlijkse GTI-meeting, is de laatste jaren uitgegroeid tot een serieuze tuning autoshow. Skoda presenteert ter gelegenheid van de 30ste editie van de autoshow een lekker dik concept: de Skoda RS 2000 Design Concept.

Het concept is gebaseerd op de Fabia Super 2000 rally car welke afgelopen jaar onverslaanbaar was tijdens de IRC world championship series. Het dak ging er af, maar wat bijzonder is, is dat de Fabi nog wel 4 deuren heeft.

Skoda baas Winfried Vahland:
These days, the GTI-Treffen is rightly hailed by fans of powerful engines and sporty customization as the Mecca of car tuning. Anyone who comes to the event once never wants to miss another year of this fascinating get-together. The jubilee year of 2011 is a welcome opportunity for us to show off our sports models and make sure that everyone knows that SKODA really has something to offer here.
De witte velgen onderstrepen het rally-karakter van deze auto, maar wat mij betreft maak je dit concept echt af met een paar strakke zilveren of desnoods zwarte velgen, maar dan ben ik een beetje aan het zeuren. Hoe dan ook, een dik concept en leuk dat Skoda de moeite heeft genomen om speciaal voor deze gelegenheid een concept te ontwerpen.

Skoda_RS_2000_Design_Concept_01.jpg

Skoda_RS_2000_Design_Concept_02.jpg

Skoda_RS_2000_Design_Concept_03.jpg

:24:

bron : http://www.autoblog.nl/archive/2011/06/02/skoda-toont-rs-2000-design-concept-in-worthersee

darkprojectx

Forumguru
dat logo is inderdaad een must have!!

de velgen zijn volgens mij te krijgen onder de noemer : oz racing supertourismo

wordt tijd dat dat logo eens op de markt komt!! heb heb!!!

de vraag wat betreft het logo heb ik zojuist bij Skoda.nl neergelegd, kijken wat ze schrijven!

sitechris

Donateur
Aparte auto. Ik kan niet direct zeggen dat ik hem mooi vind, maar hij is wel aansprekend en erg origineel. Daarvoor respect!

RefleCs

Forumguru
De zwarte lip van de motorkap met het nieuwe logo mogen ze zo op mijn nieuw bestelde scout zetten! Stuk mooier dan dat chromen ding IMHO.

Exciter

Administrator
In het Tsjechische artiekel, dat ik heb gelezen staat duidelijk, dat er geen productie plannen zijn. Maken ze een keer echt iets moois, komt het er niet van....

guitar_billy

Senior Member
zelfs zonder die enorme verbrede wielkasten zou het nog een ontzettend stoere cabriolet zijn (noem je dat wel een cabrio?)

dat glas doet denken aan een speedboot.

en die buitenspiegels zou daar camera's in zitten, ze zijn zo plat...

darkprojectx

Forumguru
ik heb een antwoord terug van Skoda.nl wat betreft het logo.

Eerst kreeg ik terug dat op een andere site alles over de nieuwe huisstijl te vinden was :icon_smile_question
Maar toen ik reageerde met dat dat mijn vraag helemaal niet was, werd er gelukkig serieuzer op gereageerd.

Het nieuwe logo zal vanaf 2012 leverbaar worden op de nieuwe productiemodellen, en zal dan dus ook los leverbaar worden! :super:

Bovenaan Onderaan