Skoda waardevast?

LenK

Forumguru
Volgens Autoscoops heeft er in anwbAuto een ranglijst gestaan van waardevastheid van auto's

Meest waardevast op de lijst is de Mini
en minst waardevast is de Laguna.

Heeft iemand de complete lijst gezien?
Ben uiteraard benieuwd hoe Skoda het eraf brengt.

LenK

Forumguru
Vraag me dan weer af hoeveel Renault klagers er afgezouten zijn bij klachten, want ze rijden er nog steeds met bosjes.
En gein dat Renault geleerd heeft van Nissan. Dacht zelf dat Nissan kwaliteit geleden had. De huidige Primera is geen toonbeeld van Japanse kwaliteit. En wat is dan het vermoeden: dat komt door Renault. In de vormgeving zit ook duidelijk een Renault handtekening en waarom zou die invloed bij de buitenkant ophouden.

Dutch4x4

Senior Member
Ja, dat was ook meteen mijn gedachte: hoezo Renault beter geworden door Nissan? Nissan is slechter geworden door Renault!

Verder denk ik dat Renault vrij veel merktrouwe (lees: merkverdwaasde) kopers heeft, die zichzelf voorhouden dat elk merk wel zulke dingen heeft of dat 'er geen slechte auto's meer worden gemaakt'. Zo ken ik iemand die een Laguna had waarmee hij 15 keer per jaar extra naar de garage moest, maar die bij het overwegen van een nieuwe auto alleen Renaults op zijn lijstje had staan.

Nou vraag ik je...

Octaviarijder

Actief lid
Ik weet wel dat de Fabia een paar jaar geleden de op 1 na duurste auto was om 2e hands te kopen. Dit is dan uiteraard vergeleken met de nieuwprijs. Dus met de restwaarde zit het wel goed denk ik.

LenK

Forumguru
Renault vrij veel merktrouwe (lees: merkverdwaasde) kopers heeft
Zo was mijn schoonvader met Peugeot. Steeds ellende en dan vaak ook nog zelf de schuld krijgen cq zelf betalen.
En hij bleef maar Peugeot kopen (Is merkentrouw niet iets van de oudere generatie?)

Bovenaan Onderaan