Skoda werkt aan een Octavia CC

MarcoO2

Forumguru
Die heb ik al zo vaak als shop-versie langs zien komen dat ik er maar niet op ga wachten ;)

Maar ziet er dit keer wel top uit!

Gieliovd

Forumguru
Sowieso interessant artikel...

Fabia gaat meer op de Scirocco lijken?
Er komt een Skoda Touran?
Er komt een Octavia - 607 - Eos?

ertromp

Forumguru
Nu maar zie OF er een coupe komt EN wanneer. Maar in de tussentijd vermaken blijkbaar hele volksstammen zich met het fotoshoppen :D

030-NL

Lid
Stoere bak. Beetje foute velgen naar mijn mening. Hoofdruimte achterin zal een stuk minder zijn in vergelijking met de sedan.

Skoda-Octavia-CC.jpg

Blackokkie2

Forumguru
Ja, ik kon zo gauw niet een foto vinden vanuit dezelfde hoek, maar duidelijk is de zijraam-partij + daklijn tot en met kofferbak is exact gelijk aan de 607.

skodaboy

Forumguru
die 7-zitter SUV (in het artikel) heeft in grote lijnen kwestie model veel weg van een VW toureg..
persoonlijk vind ik een 7-zitter in model gelijk de touran mooier dan zo'n SUV.

maar enig nadeel van zo'n 7-zitter is dat je wel weinig tot geen koffer/bagageruimte overhoudt in zo'n touran model want de 5 of 7 zit zijn op het zelfde chassis gebouwd.
voor kinderen is die 2e zetelrij nog oke,maar voor een volwassenen ga je toch wel te weinig (been)ruimte hebben om comfortabel te zitten,zeker op lange afstanden.

als je een 7 zitter nodig hebt,die ook de nodige bagageruimte blijft behouden ga toch richting model VW multivan moeten gaan..

Bovenaan Onderaan