Skoda Yeti Combi

jopla

Nieuw lid
Volgens superskoda.com wordt binnenkort de Yeti Combi voorgesteld.
http://www.superskoda.com/news/New-models-from-Skoda-Autoas-going-to-be-released-

Ben zeer benieuwd hoe deze er uit zal zien. Ik heb voor de S2 Combi gekozen vanwege de ruimte en de grote koffer, maar vond de Yeti ook altijd een prachtige wagen, maar met een te kleine koffer. Het is spijtig dat deze langere versie (+40 cm) niet eerder is voorgesteld,
anders was het misschien wel deze wagen geworden...

EdK

Forumguru
Is al eens eerder ter sprake geweest en als ik goed heb zijn er zelfs foto's in omloop op het internet
Maar aan die foto's te zien was het niet meer dan een verlengde Yeti

Rosinfield

† In Memoriam
Mooier wordt hij er niet op vind ik. Niet meer dan een "normale" combi/stationcar. Maar praktisch gezien wel handig voor gebruik door meer dan 2 personen, met de grotere bagageruimte.

Captain Hook

Forumguru
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen foto die Ronnie geplaatst heeft... Alleen een kruisje...
Bekijk bijlage 12664
Oeps, en als ik vervolgens een screendump wil uploaden, komt daar ook al een kruisje te staan...?

jopla

Nieuw lid
hij is er idd niet echt mooier op geworden. Spijtig! Ik had er precies iets meer van verwacht, maar zo'n foto kan natuurlijk ook wat misleidend zijn.
Als hij in de showroom staat wil ik hem zeker eens zien!

Falcon

Donateur
Ik had meer een Bigfoot model verwacht :) .. Maar voor mij is dit wel leuk nieuws.. want dit zou voor mij wel serieuze optie kunnen worden.

deusjevo

Forumguru
Iemand misschien een link naar een URL, die foto's werken niet en kan zelf geen foto vinden van een Yeti Combi

hemi24

Forumguru
Troost je, je mist niks, foto's zijn weinig meer of minder dan een standaard Yeti waarvan ze met MS Paint de boel uit verhouding hebben getrokken... :mad:

Bovenaan Onderaan