Skoda Yeti en Bolero

Melis

Lid
In mijn Skoda Yeti zat de Swing radio die ik volledig kon bedienen via mijn stuurwiel. er zit op mijn stuurwiel een knop met de afbeelding van een cirkel en met deze kon ik dan na de verschillende media gaan zoals cd of aux. Nu heb ik er een Bolero in van een Superb alles werk behalve het desbetreffende knopje met de cirkel om tussen de media te schakelen de dealer heeft al geprobeerd om dit op te lossen maar kreeg het niet voor elkaar. Wie weet de oplossing hiervoor want alle anderen knoppen van mijn stuurwiel werken wel. :confused::confused:

Mijn andere vraag is het volgende: Ik kan hem eventueel weer terug ruilen voor de Swing maar volgens mij ben ik met de Bolero beter af. Wie geeft mij advies welke radio ik het beste kan houden. :icon_smile_question:icon_smile_question

Melis heb net even in mijn Yeti dat "cirkel"wieltje gebruikt en dan kan je kiezen in mijn
geval tussen de SD kaart of de radio, aangezien je dit ook om de radio zelf kan doen
zou ik dit geen bezwaar vinden dat het circkel wieltje het niet doet.

Je kunt dus niet scrollen tussen radio / cd wisselaar en de sd kaart.

Als je dus zit te luisteren naar je sdkaart kan je met die wieltje alleen naar de radio
and vv.

Voordeel Bolero:

1) 6 cd wisselaar

2) SdHc kaart - ik heb momenteel 70 cd's op mp3 formaat op mijn 8 gb sdhc kaart staan
gebruik de wisselaar dus haast niet.

3) mooi design / touch screen.

weet niet wat je extra hebt moeten betalen maar voor mij is de keus "Bolero"

hebben ze bij de dealer de quadlock connector die in de Bolero gaat nageken?

de aansluiting is als volgt.

blok 1 - 2 draaden 12v voeding / 1 draad min / 2 canbus draaden / blok 2 - 8 speakerdraden en als je een line input hebt in je armsteun dan zit er nog een
klein dacht wit kan ook blauw zijn waar de drie draaden op zitten van de line input.

bolero.jpg

op 6 cd's kun je ongeveer 36 cd's in mp3 formaat branden.
dus als je niet een SD kaart gebruikt, heb je toch heel wat mp3 muziek
in je wisselaar.

Bovenaan Onderaan