Skoda4x4 voorstelling.

Vacaro

Senior Member
Hallo ik ben Skoda4x4, man van 39jaar getrouwd envader van zoon van 11j en dochter van 13jaar.
Ben werkzaam als chemiearbeider en rijd op werk met terbergs en Kalmar Reachstackers(containerhijsmachine).
Hobby's zijn aan de computer zitten, MTB'en, paardrijden(eigen paard), en op jumping gaan als chauffeur voor vrienden op de manege.
Heb 18jaar verschillende Fords gereden en nu overgestapt op een Octavia Combi 1.9TDI 4x4 van 05/2006. Nieuw gekocht en nu reeds 28000km.Foto's zijn te vinden in de fotogallerij.

Blacky

Forumguru
Hoi en welkom op het forum. veel rij en leesplezier.
Rij je zelf paard? Wij hebben ook een eigen paard.Mijn vrouw rijdt erop.

Vacaro

Senior Member
Wij hebben eigen paard(BWPmerrie van 7.5j)waar voornamelijk mijn vrouw en kinderen op reden. Was nogal een hevige en voor mij dus iets te, ik rijd namelijk niet zo goed en kon de bokkesprongen dus nog niet uitzitten.Momenteel staat ze op de wei(wegens gescheurde meniscus)en zijn wij op zoek naar een koper die ermaa wil fokken,vermits er goede papieren bij zijn. Haar vader Limbo is zoon van Voltair en moeder stamt af van Priory Prickle. Vind ze nog iets te jong om al op pensioen(VUT) te zetten op een wei. Wij rijden nog wel op een verzorgpaard van vrienden en pony's en paarden van de manege.

Bijlagen

• 45574-manege20060521 026a.jpg
    45574-manege20060521 026a.jpg
    78 KB · Weergaven: 7

Vacaro

Senior Member
Ik kom eigenlijk van SkodaWeb, maar daar is wel weinig activiteit, zodoende zag ik een link naar hier en kwam regelmatig wel eens iets lezen. Wou al een paar keer reply'en maar was niet geregistreerd en dacht eerst op twee forums word wat veel om te volgen maar op Skodaweb bleef ik beetje op mijn honger zitten. Ga daar nog weleens kijken af en toe maar vele van daar zitten hier ook heb ik al gemerkt.
@ Dutch4X4: ik heb een Skoda Octavia 4x4 gekocht vermits ik sleepvermogen nodig had van 1600kg voor een paardentrailer te trekken en ook 4x4 omdat op jumpings de parking soms gewoon een grasweide is waar je met 2WD makkelijk vastkomt te zitten. In deze prijsklasse was de Octavia ook de beste ruimte/afwerking/prestaties/zuinigheid verhouding die je kunt vinden. Had ook geen zin in een zogezegde terreinbreak alla Tucson,Sportage,X-trail en andere RAV4's. Enige die me kon bekoren was de Sorrento maar die is hier in Belîë zeer belastingonvriendelijk met die 2.5CRDI, betaal ik dubbele aan wegenbelasting en verbruik.

Tallguy

Forumguru
4x4 met een 4x4paard
cheer.gif

Okki

Donateur
Nee, ik zie zes benen, waarvan 4 aangedreven, dus 6x4 (of 4x6 ik kan het nooit uit elkaar houden)
489.gif

Vacaro

Senior Member
Paard is reeds verkocht, had gescheurde meniscus en is dus niet meer te rijden, dus verkocht voor de fok(kweek).
Ondertussen reeds een ander gekocht en zal weleens een foto plaatsen éénmaal mijn website terug inorde is.
Door budget voor paard aan te spreken is de allroad kit en chiptuning dus even uitgesteld, maar dit gaat zeker nog gebeuren als ik éénmaal terug bijgespaard heb.

Bovenaan Onderaan