Skoda_bt koppelt niet met oude samsungS11

Na onze OI ingeruild te hebben voor een OII, met Columbus, kan ik mijn oude SII niet koppelen aan de carkit. Wie helpt mij verder?

TDI_DSG

Senior Member
Wat voor bouwjaar is de octavia? Misschien heb je een module die alleen RSAP ondersteunt. In dat geval heb ik ter overname een modernere module. Die zou je dan even kunnen testen.

andrehj

Forumguru
Begin even met vermelden precies welke carkit er in je O2 zit. Deze carkit vind je onder (een afdekking onder) de bijrijdersstoel.
Overigens ondersteunt een Galaxy S2 (met alle Samsung firmwares, op versie 4.0.3? na) gewoon rsap, dus ook een rsap-only module zou gewoon moeten werken.

Edwin

Lid
Begin even met vermelden precies welke carkit er in je O2 zit. Deze carkit vind je onder (een afdekking onder) de bijrijdersstoel.
Overigens ondersteunt een Galaxy S2 (met alle Samsung firmwares, op versie 4.0.3? na) gewoon rsap, dus ook een rsap-only module zou gewoon moeten werken.

Ik heb mijn S2 ooit naar 4.1.2 geupgraded, en daarna had ik problemen met BT in de O2 (eerste keer wel verbonden, daarna steeds afbrekende verbinding; nooit een fabrieksreset geprobeerd). Maar een paar weken last gehad, aangezien de O3 als vervanger kwam.

Bedankt voor jullie reacties. Aanvankelijk kreeg ik de melding dat het nioet mogelijk was te koppelen, gisteren deed de S2 het wel, en sindsdien elke keer als ik instap. Dus 'zomaar' opgelost. Merci!

Groet

Bovenaan Onderaan