Skodaloos maar zoekende

Leonneke73

Actief lid
Goedemiddag,

Ik zal mezelf ook eens voorstellen nadat ik al enkele weken dit forum doorgespit heb.

Ik ben Roland, 44 jaar en woonachtig in het mooieBavaria-dorp vlakbij Eindhoven. Getrouwd en 2 dochters en helaas voor mij geven ze alledrie niets om auto’s.

Ben nu aan het rondkijken voor een grijze Octavia RS modeljaar 2015 of 2016 (maar dat ligt vooral aan de prijs).

Momenteel rijden we in een Ford Focus Station 1.6 benzine (wel de 182 pk versie) maar tja het kriebelt toch weer.

Heb diverse dikke(re) auto’s gereden in het verleden en nu dus weer op zoek.
Autoverleden:
-VW Golf 7 1.4 DSG
-VW Passat variant 1.8 TSI
-VW Tiguan 1.4
-Audi Q5 2.0 TFSI
-Audi A4 avant 2.0 TFSI quattro
-Subaru Impreza WRX (enige auto die ik langer dan 3 jaar met veel plezier gereden heb)
-Seat Leon 1.8 VT 2x
-Honda Civic 1.6 VTI
-etc.

Mochten jullie nog tips hebben dan hoor ik het graag.

Groet Roland

Cordoba

Forumguru
Welkom Roland. Je maakt het jezelf niet bepaald makkelijk door een O3 RS te zoeken in Nederland en dan ook nog te beperken tot 2 bouwjaren én persé in het grijs. :lezen:
Je kunt overwegen om even buiten de landgrenzen te gaan zoeken, daar zijn de RS-uitvoeringen sowieso veel dikker gezaaid.

Leonneke73

Actief lid
@Cordoba buitenland is zeker een reëele optie. Had eigenlijk ook wit als serieuze mogelijkheid maar daar is de wederhelft het niet mee eens... zij wil het liefste een zwarte.

Laatst bewerkt:

Leonneke73

Actief lid
Nou kogel is door de kerk. De grijze is gevonden en aangekocht. Nu begint het moeilijkse (voor mij persoonlijk)... wachten! :dankje:

Bovenaan Onderaan