vdijk
Lid
Helaas heb ik een slecht einde gehad van 2009.
Op 29 december kan iemand uit een uitrit (met verhoogde drempel) en gaf mij geen voorrang. Doordat hij al optrok moest ik een keuze maken:
1) frontaal tegen de de andere auto rijden met kans op veel schade aan beide auto's of
2) uitwijken en hierdoor tegen / op een vluchtheuvel rijden.
Ik heb gekozen voor optie 2. Het gevolg is dat mijn auto even door de lucht vloog en nu veel schade heeft, oa:
* kapotte voorlamp
* kapotte velg
* alle olie is er uit gekomen
* wielophanging kapot
* Stuurinrichting kapot
* krassen op de zijkant (ik heb zo'n blauw boord geraakt die altijd op een vluchtheuvel staan
* waarschijnlijk is er nog meer schade, die ik nog niet weet
De auto staat nu bij een schade herstelbedrijf, echter door de feestdagen gaan ze pas begin volgende week kijken wat er aan mankeert.
Als tijdelijke auto rij ik nu in een Honda Insight en ik ben echt niet blij, wat een *&^$#$$ auto is dat.
1) Door mijn lengte (2.03) zit ik niet echt lekker achter het stuur
2) De automaat reageert vrij traag
3) Veel plastiek in het dashboard
4) Totaal geen bagage ruimte (vergeleken met de Octavia)
Ik waardeer de Octavia steeds meer en verlang hem weer terug.
Op 29 december kan iemand uit een uitrit (met verhoogde drempel) en gaf mij geen voorrang. Doordat hij al optrok moest ik een keuze maken:
1) frontaal tegen de de andere auto rijden met kans op veel schade aan beide auto's of
2) uitwijken en hierdoor tegen / op een vluchtheuvel rijden.
Ik heb gekozen voor optie 2. Het gevolg is dat mijn auto even door de lucht vloog en nu veel schade heeft, oa:
* kapotte voorlamp
* kapotte velg
* alle olie is er uit gekomen
* wielophanging kapot
* Stuurinrichting kapot
* krassen op de zijkant (ik heb zo'n blauw boord geraakt die altijd op een vluchtheuvel staan
* waarschijnlijk is er nog meer schade, die ik nog niet weet
De auto staat nu bij een schade herstelbedrijf, echter door de feestdagen gaan ze pas begin volgende week kijken wat er aan mankeert.
Als tijdelijke auto rij ik nu in een Honda Insight en ik ben echt niet blij, wat een *&^$#$$ auto is dat.
1) Door mijn lengte (2.03) zit ik niet echt lekker achter het stuur
2) De automaat reageert vrij traag
3) Veel plastiek in het dashboard
4) Totaal geen bagage ruimte (vergeleken met de Octavia)
Ik waardeer de Octavia steeds meer en verlang hem weer terug.