Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zit met het volgende, mijn wagen is zijn baanvastheid kwijt. Iedere keer ik een putje of een slechte baan neem dan schuift mijn achterzijde weg.. Iemand die weet aan wat dit kan liggen? Zit wel een schroefkit van AP onder maar dat had hij ervoor ook al. Alle reacties welkom!!
@DeJee : Toevallig is net vandaag mijn kristallen bol kapot gevallen, dus je zult toch wat meer info moeten geven.
Wat voor Superb rij je? Welke motor?
Merk / type / maat banden?
Welke velgen?
Schroefkit, hoe laag wordt dat?
Wat heb je al gecheckt voordat je je vraag hier plaatste?
Bandenspanning al gecheckt? Als je met vrij platte banden rondrijdt, kan het zo maar voorkomen dat een lekke band nauwelijks wordt opgemerkt. Bovendien heeft volgens mij niet elke S2 standaard TPMS.
Behalve wat hierboven al gezegd wordt: na verlagen uitlijnen!!! (@Noord26 noemt het wel, maar je zou makkelijk kunnen denken dat het een algemene opmerking was, maar na verlagen moet je standaard uitlijnen, omdat de stand van je wielen veranderd).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.