Slechts 1 box geluid afspelen via BT

Goedemorgen allemaal,

ik heb een vraagje ik ben in het bezit van een Skoda Octavia met columbus audio / navigatie systeem. Zodra ik vanaf mijn telefoon spotify opzet via Bluetooth komt het geluid maar via 1 box. ( rechtsvoor)
bij afspelen van radio of andere muziek heb ik dit probleem niet.
Heeft iemand wellicht een tip/ idee voor een oplossing?

alvast dank voor jullie hulp!

groet
Geert

Rallye

Forumguru
Kan zijn dat je nog een oude BT-module hebt, die zit onder de passagiersstoel. Wellicht dat daar een nummer op staat? Hier op het forum staat ook veel info uit die tijd. Probeer de zoekfunctie eens - zoeken op novero, ht2 of ht4.

hemi24

Forumguru
Je kunt ook even checken of de voorkeuren van de audio-instellingen per bron worden opgeslagen.
Volgens mij was dit wel het geval bij de O2FL die ik destijds had.
Dus op BT even kijken hoe de balance en de fader staan.

andrehj

Forumguru
@Geertrijns In die oude O2's (en ook S2's trouwens) was dat tweede kanaal niet bedraad, daar had een of andere boekhouder verzonnen dat er maar één draad voor het geluid van carkit naar je radio nodig was.
Er zijn speciale setjes te koop waarmee je die extra draad alsnog toe kunt voegen zodat je uit beide luidsprekers geluid krijgt.
Overigens vind ik de geluidskwaliteit via BT wat tegenvallen. Geluid rechtstreeks vanaf een USB-stick (aangesloten op de optionele Media-in) klinkt hoorbaar beter.

Bovenaan Onderaan