Toen mijn auto zo'n 6 maand oud was, hoorde ik plots een slepend, metaal op metaal geluid, dat soms overging in gepiep. Dit alles gebeurt enkel wanneer ik rijd en indien ik heel traag mijn wagen laat lopen hoor ik het het beste. Enkele dagen later stopte het. Ik belde toch naar de garage en die leit weten dat het waarschijnlijk een steentje was dat tussen mijn remblokken was ge...(kropen/sprongen/kies maar). Ik liet het hierbij, maar enkele maanden later had ik het terug. Dit keer harder, en ... (dit vond ik gek) aan hetzelfde wiel. Nogmaals liet men mij geloven dat het een steentje was maar ze keken er toch eens naar...om het steentje eruit te halen, zeiden ze.
Nu enkele dagen terug heb ik het opnieuw voorgehad, aan het rechtervoorwiel. Nu kun je toch niet geloven dat er opnieuw een steentje opspringt en zichzelf tussen mijn remblokken mikt?
Spelen ze met mijn voeten? Die wagen is nog in garantie, dus...
Weet iemand wat het zou kunnen zijn?
Groeten Cheops
Nu enkele dagen terug heb ik het opnieuw voorgehad, aan het rechtervoorwiel. Nu kun je toch niet geloven dat er opnieuw een steentje opspringt en zichzelf tussen mijn remblokken mikt?
Spelen ze met mijn voeten? Die wagen is nog in garantie, dus...
Weet iemand wat het zou kunnen zijn?
Groeten Cheops