Sleutel afhankelijke instellingen

Barrokok

Actief lid
Mijn nieuwe OIII komt in december en heeft o.a een elektrisch verstelbare stoel. Uit een eerder topic lees ik dat het pairen van de telefoon o.a sleutel afhankelijk zou kunnen zijn.

Is dit ook zo met de elektrische stoel (ha ha, jullie snappen wel wat ik bedoel) en zijn er nog meer instellingen die je aan de sleutel kunt koppelen?
 

Cordoba

Forumguru
Ik weet het niet specifiek van de O3, maar neem aan dat het identiek is aan de andere VAG-modellen met deze opties.

Zaken die volgens mij aan de gebruikte sleutel gekoppeld kunnen worden:
- stand van electrisch verstelbare stoel
- stand van de buitenspiegels
- voorkeurzenders voor de radio
- instelling van de airco
- en inderdaad pairen van de telefoon
 

Wesly

Senior Member
Bij welke uitvoering / optie kun je gebruik maken van gebruikers afhankelijke instellingen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2
 

RoelF

Forumguru
Er was hier laatst iemand op het forum die aangaf dat het zoomen van de navi per sleutel verschilde. Dus dat zou nog beste eens waar kunnen zijn? :pieker:
 
Geen verwarmde voorstoelen meer in de EBL?
Ik had ook al ergens op dit forum gelezen, dat het systeem dat voetgangers zou moeten beschermen bij een aanrijding (motorkap komt wat omhoog) er ook al uitgehaald zou zijn. Mijn dealer wist daar in ieder geval nog niets van af. Kunnen ze zomaar dingen weglaten en dan ook nog eens zonder prijsreductie?
 

TedVlemmings

Forumguru
Mocht dat waar zijn dan is dat wel extreem tegenvallend. Ik heb een EBL besteld en zie nu steeds meer dingen verdwijnen uit de lijst van extra's die er wel op zaten op moment van bestellen en ineens geschrapt worden. Goede reden om eens contact op te nemen met de leasemij.
 

TCNH

Senior Member
Ik weet het niet specifiek van de O3, maar neem aan dat het identiek is aan de andere VAG-modellen met deze opties.

Zaken die volgens mij aan de gebruikte sleutel gekoppeld kunnen worden:
- stand van electrisch verstelbare stoel
- stand van de buitenspiegels
- voorkeurzenders voor de radio
- instelling van de airco
- en inderdaad pairen van de telefoon

Heb ernaar gezocht op mijn Combi EBL, maar alle sleutelafhankelijke instellingen lijken afhankelijk van de elektrisch verstelbare stoel. Als die er niet in zit: ook geen gebruikersafhankelijke buitenspiegel, radio, airco, telefooninstellingen voor zover ik nu heb kunnen vinden in de auto en het instructieboekje.
 

Wesly

Senior Member
Zijn sleutel afhankelijke instellingen ook mogelijk bij een ABL Hatchback of moet er dan met Vagcom een instelling gewijzigd worden?
 
Bovenaan Onderaan