Sleutel programmeren voor Octavia

GTJ

Lid
effe een vraagje:

Hoe kun je de sleutel van een Octavia programmeren? En wat kun je allemaal door de garage laten programmeren?

GTJ

Lid
Als ik de auto ontgrendelde gingen de xenonlampen wel een minutje branden! dat moet je dus ook in kunnen stellen als je de auto afsluit! Makkelijk als je geen verlichting buiten huis hebt!

RSTDI

Actief lid
Cominghome en leavinghome kan je instellen met maxidot (de boordcomputer)
GTJ waneer mag jij je RS TDI ophalen???
Voor mijn is het 4 januari de dag
1761.gif

TDIDSG,

Maak mij eens niet jaloers!!!
De mijne staat ook al in de garage maar de dealer zegt dat ie afhankelijk is van de RDW en dat dat 2 weken kan duren met de drukte in januari.

GTJ

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: TDIDSG</font><hr />

GTJ waneer mag jij je RS TDI ophalen???
Voor mijn is het 4 januari de dag
1761.gif

[/ QUOTE ]

Ook begin januari is de afspraak! Mijn auto staat al in de showroom te pronken en te blinken! Wel met de deurtjes op slot!

Bijlagen

• 42876-39312061_6_AySB.jpg
    42876-39312061_6_AySB.jpg
    70,2 KB · Weergaven: 9

Wullum

Actief lid
Dan maar hopen dat er geen klein grut gaat langslopen met 2e kerstdag en die barkrukjes omflikkeren.....

Rallye

Forumguru
@ GTJ: niet om te zeuren, maar er zit een spelfout in je handtekening. Mooie auto; dat dan weer wel.... Ben zeer benieuwd naar je ervaringen met de RS TDI.

Skombi

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Wullum</font><hr />

Dan maar hopen dat er geen klein grut gaat langslopen met 2e kerstdag en die barkrukjes omflikkeren.....

[/ QUOTE ]inderdaad. Ik zou vragen of ze hem achter kunnen zetten. Mijn dealer haalde hem altijd direct uit de showroom als ik iets kocht en terecht.

RSTDI

Actief lid
Jongen krijgen we nu weer de zelfde discussie als op Skodaw.b, nee toch.
By the way de meeste dealer zijn gesloten op 2e kerstdag.
Alleen die goedkope tweede handsdealers hebben dat toch?

Bovenaan Onderaan