Sleutel stuk!!!

Heb een Octavia van januari 2005,en nu is mijn sleutel al stuk,
Stond te tanken en toen ik ging betalen deed ik de deur op slot,kreeg hem dus niet meer open,en ja wel als je de sleutel in de deur deed,maar dan gaat het alarm af!
Moest ik dus manlief laten komen om zijn sleutel!
Blijkt dus dat de sleutel defect is,alleen het gedeelte om de auto te ontgrendelen,Balen dus!
Gelijk naar de dealer gegaan en nu wordt er een nieuwe sleutel besteld,maar ik vind dit wel erg vroeg dat ie nu al stuk is,met de vorige Octavia's nooit geen problemen met de sleutels gehad!
Iemand dit ook al meegemaakt???
Groetjes Miranda

Nee de batterij is niet leeg,daar hebben ze bij de dealer ook naar gekeken,en ik kon de deuren wel gewoon op slot doen en de kofferbak ging ook gewoon open met de afstandsbediening,dus die optie had ik zelf al uitgesloten!

Wiseguy

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Betalen? U hebt toch twee jaar garantie!

[/ QUOTE ]

Er staat volgens mij toch echt "Balen..."
Of zie ik het nou verkeerd? /forum/images/graemlins/shocked.gif

@Wiseguy, ligt niet aan jou, volgens mij staat er balen....

@Miranda, niet vergeten dat deze type sleutels voor bijna elk automerk gemaak worden. Kan altijd een productiefout in sluipen.

Exciter

Administrator
Een kapotte sleutel is nog steeds beter dan roest na 3 jaar. Als dat alles is, zal ik er maar om lachen, Miranda...

Een kapotte sleutel na enkele maanden is nog niet zo erg (je hebt er een tweede van hé). Een kapotte alternator na 2 maanden zoals ik meemaakte in m'n Fabia Combi vind ik al wat vervelender...

rickske

Actief lid
Nemand is perfect en daarom kunnen er soms foutjes of fouten optreden en daarvoor dient dan de garantie.

octofreak

Actief lid
Je kunt het ook zo bekijken, bij een ander merk /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif stond je al na 1 week bij de garage... en daarna weer en....
/forum/images/graemlins/yeah.gif

Droopy

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Je kunt het ook zo bekijken, bij een ander merk /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif stond je al na 1 week bij de garage... en daarna weer en....
/forum/images/graemlins/yeah.gif

[/ QUOTE ]
Hé ben jij ook een oud 'Rampen En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd' rijder

MdK

Lid
@Miranda; Als je een auto-alarm hebt dan gaat dat inderdaad loeien als je de deur met de sleutel openmaakt, echter niet wanneer je na het openmaken van de deur binnen 15 seconden de auto start...
Handig om te weten als je onverhoopt volgende keer weer met een defecte sleutel staat...

Ik heb weer een nieuwe sleutel hoor,en even op Mdk terug te komen,ik kan dan de auto niet starten,want er zit weer een vergrendeling op en die haal je er dus af met de sleutel en als die dan stuk is doet ie niks

harry

Senior Member
Heb een Octavia van januari 2005,en nu is mijn sleutel al stuk,
Stond te tanken en toen ik ging betalen deed ik de deur op slot,kreeg hem dus niet meer open,en ja wel als je de sleutel in de deur deed,maar dan gaat het alarm af!
Moest ik dus manlief laten komen om zijn sleutel!
Blijkt dus dat de sleutel defect is,alleen het gedeelte om de auto te ontgrendelen,Balen dus!
Gelijk naar de dealer gegaan en nu wordt er een nieuwe sleutel besteld,maar ik vind dit wel erg vroeg dat ie nu al stuk is,met de vorige Octavia's nooit geen problemen met de sleutels gehad!
Iemand dit ook al meegemaakt???
Groetjes Miranda
Hoi Miranda, toch nog een reactie op je bericht van bijna 3 jaar geleden; Ja ik heb exact hetzelfde probleem! Sleutel opent de auto niet meer via afstandsbediening. Sluiten gaat wel, zo ook de kofferbak.

Ik heb een Octavia van 1,5 jaar oud. Heb nog reservesleutel en ga maandag maar naar de garage. Maar zoals anderen al hebben gezegd; het is maar een sleutel... Er kunnen ergere dingen gebeuren.
Groet Harry

Gieliovd

Forumguru
Fascinerend, zo'n oud topic weer openen. Allemaal leden die niet meer actief zijn lijkt het wel.

Miranda komt nog wel uit St. Maartensbrug, dat is hier een paar minuten vandaan.

Sleutels, een keer gevallen, elektronica.. tja :(

Bovenaan Onderaan