Sleutelhanger Skoda

SienSuperb

Nieuw lid
Beste Skoda vrienden,

In de categorie vreemde vragen:

Ik ben op zoek naar een mooie en/of bijzondere sleutelhanger van Skoda. Hebben jullie iets moois hangen aan je sleutel? Metaal, plastic, 3d ofzo? Ik wil wel een beetje een bijzondere dus niet standaard. Heb bij aankoop een sleutel zonder hanger gehad en eentje met een plastic stripje.

Ik hoor het graag.

Blackokkie2

Forumguru
images
images
images
images
2014-new-genuine-leather-car-key-covers-for-Skoda-Yeti-Superb-Rapid-Octavia-Fabia-Combi-citigo.jpg

Een paar voorbeelden .

CDK

Forumguru
er is genoeg te vinden in de Europese skoda e-shops, maar ook op de chinese websites als dx en aliexpress.

EdK

Forumguru
images

Deze is ook niet meer orgineel, daar deze aan mijn skodasleutel hangt... of is het nu andersom ??

Blackokkie2

Forumguru
Deze gebruik ik nu in combinatie met een leren sleutelhoesje zoals op een van de afbeeldingen die ik plaatste

images

Eemspoort

Forumguru
Oh come on, who needs a Ferrari when you have a Superb V6! :D

Mijn vriendin heeft een Superb-hanger in gebruik, deze was origineel anders, maar we hadden alleen het metalen deel. Ze heeft er zelf een leren riempje in gezet.

We hebben gezocht of we een andere konden vinden, maar da's niet gelukt.

Gr. Ed

Cordoba

Forumguru
Back on topic: een sleutelhanger zoals de eerste die @Blackokkie2 heeft gepost kun je natuurlijk ook (laten) 3D printen, eventueel met een persoonlijke aanpassing, zoals naam of kenteken op de sleutelhanger.

Bovenaan Onderaan