Mistraller
Senior Member
NA 6 jaar nog altijd heel blij met mijn O2FL combi, maar wat een blijvende irritatiefactor is, is de achter ruitenwisser. In tegenstelling tot de voor ruitenwisser, wordt het wisserblad niet bewogen/gewiebeld bij start, en staat dus vaak langdurig in dezelfde stand bij droog weer. Nadat er een nieuw blad op zit, gaat het een maand of 2 goed, maar daarna trekt ie dus bij de terugkerende beweging zo'n lubberend vlak water over de ruit met een irritant trtrtrttrt geluid. En zodra het iets kouder wordt, volgt het blad de ruit niet eens netjes meer, maar blijft het hele middenstuk zeiknat, precies waar je het zicht vrij had willen maken.
Ik ben benieuwd of ik nou de enige ben die zich hieraan irriteert, en is er iets aan te doen? Bladen zijn altijd door de dealer vervangen, dus ik ga er vanuit dat het Bosch of een ander A merk is geweest.
NB: Een combi heeft standaard een ruitenwisser achter, en bij nat weer schakelt deze altijd in bij achteruit rijden. Irritatiefactor dus waar je niet omheen kan
Ik ben benieuwd of ik nou de enige ben die zich hieraan irriteert, en is er iets aan te doen? Bladen zijn altijd door de dealer vervangen, dus ik ga er vanuit dat het Bosch of een ander A merk is geweest.
NB: Een combi heeft standaard een ruitenwisser achter, en bij nat weer schakelt deze altijd in bij achteruit rijden. Irritatiefactor dus waar je niet omheen kan