Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
heb bij de bestuurderskant mijn slot kapot(gedeelte waar de sleutel ingaat).
Nu is mijn vraag,is dit gewoon lost te bestellen en is het slot gelijk aan een exemplaar van volkswagen,bv de golf?
heb bij de bestuurderskant mijn slot kapot(gedeelte waar de sleutel ingaat).
Nu is mijn vraag,is dit gewoon lost te bestellen en is het slot gelijk aan een exemplaar van volkswagen,bv de golf?
Weet niemand hier iets over,of moet ik echt naar de dealer(slot kost volgens hem 137 euro!!)
Wat ik erg duur vind,mischien iemand een ander alternatief?
Hier ligt nog een Octavia 1 op de sloop,redelijk compleet: http://www.tanke.de/
Is net over de grens bij de Lutte/Gildehaus aan de A1,
Anders misschien de onderdelenlijn.nl
U heeft gezocht naar een Deurslot Mechaniek 4Deurs links-voor voor een Skoda Octavia
Totaal 6 Deurslot Mechanieken 4Deurs links-voor gevondenHuidige overzicht toont alle 6 gebruikte Deurslot Mechanieken 4Deurs links-voor
Gaat ie wel met verschillende sleutels zitten, of heeft de O1 ook reeds enkel een slot aan bestuurders zijde? Koffer zit ook een slotje ergens naast de plaat verlichting. Denk hier ook aan voordat je oude sleutel zou weggooien.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.