Bart81
Forumguru
ik snap er niks van!!!![stom25.gif :banghead: :banghead:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/stom25.gif)
Even samenvatten, volgende systemen zijn aanwezig op de superb l&k belgie:
- Android auto -> speciaal voor android telefoons natuurlijk
- Apple carplay -> speciaal voor apple telefoons (mijn geval dus) carplay krijg ik zowel draadloos als bedraad aan de praat
- Mirrorlink -> universele app om te connecteren met auto? Volgens mij niet compatibel met iphones? Ik krijg het in ieder geval niet aan de praat met mijn iphone.
- Smartgate / smartlink .... Maar wat is nu in godsnaam het verschil tussen de twee?
En wie weet hoe ik mijn iphone ermee verbonden krijg? Ik heb ondertussen de 5 beschikbare app's van apple op mijn phone staan namelijk:
- media command
- performance
- g meter
- drive
- mfa pro
Geen van de 5 app's krijg ik aan de praat omdat mijn gsm geen verbinding wil maken met de wagen... Wat doe ik mis of zie ik over het hoofd? Kan iemand me helpen die ook iphone heeft en het al aan de praat gekregen heeft?![sterretjes.gif :sterretjes: :sterretjes:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/sterretjes.gif)
![stom25.gif :banghead: :banghead:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/stom25.gif)
Alvast bedankt!!
![stom25.gif :banghead: :banghead:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/stom25.gif)
Even samenvatten, volgende systemen zijn aanwezig op de superb l&k belgie:
- Android auto -> speciaal voor android telefoons natuurlijk
- Apple carplay -> speciaal voor apple telefoons (mijn geval dus) carplay krijg ik zowel draadloos als bedraad aan de praat
- Mirrorlink -> universele app om te connecteren met auto? Volgens mij niet compatibel met iphones? Ik krijg het in ieder geval niet aan de praat met mijn iphone.
- Smartgate / smartlink .... Maar wat is nu in godsnaam het verschil tussen de twee?
En wie weet hoe ik mijn iphone ermee verbonden krijg? Ik heb ondertussen de 5 beschikbare app's van apple op mijn phone staan namelijk:
- media command
- performance
- g meter
- drive
- mfa pro
Geen van de 5 app's krijg ik aan de praat omdat mijn gsm geen verbinding wil maken met de wagen... Wat doe ik mis of zie ik over het hoofd? Kan iemand me helpen die ook iphone heeft en het al aan de praat gekregen heeft?
![sterretjes.gif :sterretjes: :sterretjes:](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/sterretjes.gif)
Alvast bedankt!!