Sneak preview nieuwe Octavia

elcocheSKODA

Actief lid
Onze nieuwe OCTAVIA is binnen. /forum/images/graemlins/yeah.gif
Morgen ga ik voor een sneak preview naar de dealer. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
Besteld op 6 october, bij dealer op 1 december,levering op 6 januari 2006 (mijn verjaardag).
Dus nog de nodige nachtjes slapen !!! /forum/images/graemlins/blush.gif

Erikje

Actief lid
sjezus, ik schrik me kapot: ik dacht ff bij het lezen van de topictitel dat er een geheel nieuwe Octavia werd bedoeld! Ik wacht met je mee (vorige week is de mijn besteld)

"Sneak preview nieuwe Octavoia"

Dezelfde reden waarom ik mezelf meteen afvroeg: wat heb ik gemist? Wel lullig dat hij nu al bij de dealer staat, en in 2006 pas geleverd wordt, maar je hebt iets om naar uit te kijken!

VEEJAY

Forumguru
nee alleen Seat en audi durven na korte tijd alweer met facelifts te komen.

Ik denk dat Skoda nu weleens met de Superb aan de slag kan. (als ze hem maar niet te mooi maken /forum/images/graemlins/winkie.gif )

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
nee alleen Seat en audi durven na korte tijd alweer met facelifts te komen.

Ik denk dat Skoda nu weleens met de Superb aan de slag kan. (als ze hem maar niet te mooi maken /forum/images/graemlins/winkie.gif )

[/ QUOTE ]
Dat duurt nog een tijd. Eerst gaat de Fabia onder het mes (Fabia2)

Ook mijn O2 is eindelijk binnen ! Gisteren ging ik al een kijkje nemen en wat documenten ophalen !

Waarschijnlijk kan ik 'em dinsdagnamiddag gaan ophalen. Dat zullen nog 2 lange dagen en nachten worden !

Bovenaan Onderaan