Snel hulp aub

Hallo..

Ik heb dus net mijn octavia opgehaald en mijn vrouw bond het nodig om aan het achterportieren te rommelen om het kinderslot erop te zetten... Nu staat de deur open en gaat die niet meer dicht omdat ze het slot met haar vingers heeft dichtgedrukt denk ik..

Ik krijg hem er niet af. .. tips?

CDK

Forumguru
Dan toch proberen door de deurklink te lichten en met een schroevendraaier voorzichtig proberen open te drukken? Heb echt geen idee hoe anders... Bekijk even hoe het zit bij het andere portier?

CDK

Forumguru
Een goed begin zou het halve werk zijn inderdaad :) Succes en sterkte er mee! Laat nog even weten hoe het opgelost is aub ;)

Tuulster

Forumguru
Hmmm, vreemd verhaal...... zou toch te resetten moeten zijn met de Ab inderdaad!? Al geprobeerd om het knopje langer ingedrukt te houden?

Tuulster

Forumguru
Hoe zit het bij je oc aan de binnenkant van de deur, zit daar een vergrendelknopje? of wellicht het kinderslot knopje opcstandje half staan door het gerommel van je vrouw.....

Canon-Eye

Forumguru
Moest dat niet met de sleutel omgezet worden? Dan is misschien niet ver genoeg doorgedraaid?
't Is al weer ruim 5 jaar geleden dat ik mijn O2c inleverde dus ik heb dit niet meer helemaal scherp voor ogen.

RefleCs

Forumguru
Fijne start inderdaad :tongue:

Ik zat net terug te lezen en zie dat mijn tip idd de oplossing was :tongue: haha (dus maar snel deze post even aangepast ;) )

Bovenaan Onderaan