Snelheidscontrole , flitskast melding

Jan O3EBL

Nieuw lid
Ik ben benieuwd of er een mogelijkheid is om snelheidscontroles in het navigatiesysteem weer te geven? Ik maak gebruik van een een Columbus octavia 2014

CDK

Forumguru
het zal helaas bij icoontjes blijven en geen geluidsmeldingen, dus veel heb je er niet aan zoals @micky al zegt én @G.P. heeft ook een punt :jaja:

Darkside

Forumguru
Heb zelf wel POI's toegevoegd met flitslocaties etc.
Maar daarnaast draai ik ook FM. Telefoon aan de USB zodat die aan kan blijven.
(krijg geen audio signalen meer over de speakers tenzij ik navi op BT streaming zet, maar dan kan ik weer geen muziek van SD of radio luisteren)

Canon-Eye

Forumguru
Binnen Nederland en in het bezit van een smartphone: Flitsmeister app ;)
Routeradar lijkt zowel de vaste als de mobiele controles weer te geven, met afzonderlijke icoontjes. Althans, ik kijk er thuis vóór vertrek wel eens op via de pc en dan kun je deze gegevens aan of uitzetten; onderweg gebruik ik geen internet op mijn telefoon.
Er zit vzv ik weet trouwens ook geen audiowaarschuwing bij, dus regeren is ook hier vooruitzien...

CDK

Forumguru
Flitsmeister werkt perfect, melding dmv geluid én lichtflitsen, wat in het donker weer erg handig is.

micky

Forumguru
en ik heb sinds een paar weken voor Duitsland Blitzer DE, deze app is top, een flitser wordt vaker akoestisch gemeld met tussenposen totdat je er bent, helaas heeft deze app geen file info.

Bovenaan Onderaan