snelste??

Hetzer

Forumguru
snelste skoda met de op een na snelste??
489.gif

bron;

www.a1gp.com

Bijlagen

• 40973-report04-a1gp-f.jpg
    40973-report04-a1gp-f.jpg
    35,1 KB · Weergaven: 51

Frankie

Actief lid
In hoeverre is dit eigenlijk "n" Skoda ?
crazy.gif

Welk merk is onze eigen NL A1 racer dan ? Ik dacht dat dat alleen sponsoren waren.

Frankie

Actief lid
Is er nooit een andere Skoda geweest welke sneller was dan de huidige RS ? N oude racer b.v. ? Ik ben niet, zo, bekend met de geschiedenis van Skoda. Maar dat kan ik me haast niet voorstellen.

Ps: sorry voor dubbele bericht.

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

Is er nooit een andere Skoda geweest welke sneller was dan de huidige RS ? N oude racer b.v. ? Ik ben niet, zo, bekend met de geschiedenis van Skoda. Maar dat kan ik me haast niet voorstellen.

[/ QUOTE ]

De huidige Octi RS is de snelste Skoda personen auto ooit, correct me if i'm wrong!!!!!

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Hetzer</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

[/ QUOTE ]

De huidige Octi RS is de snelste Skoda personen auto ooit, correct me if i'm wrong!!!!!

[/ QUOTE ]

Daarom zei ik ook "N oude racer b.v. ?"
wink.gif
Maar je hebt vast gelijk !!!

LeJo

Lid
hmmm... Als O2 vRS de snelste is... waarom laat ik deze dan achter... :489:
Kan niet volgen... :1761: Mijn FABIAke vRS denk ik toch dat het snelst is :yeah:

HEHEHEHE...;)

LeJo

Lid
Hehehe...
Die van u ook gechipt? Dan kan de mijne er natuurlijk niet bepaald veel tegen doen, hoewel ik toch meen dat in het versnellen je het niet al te makkelijk zal hebben...
Heb het eens geprobeerd tegen een Lotus Esprit (oud model) en tot aan de 100/u het ie het toch moeilijk... Heel moeilijk zelfs.

___JC___

Forumguru
Een Fabia RS met alleen een chip is zeker vlot maar Lotus Esprit gaat in 5 seconden naar de 100... dat gaat een Fabia RS niet redden.
Ja ik heb ook een chip maar er rijden er veel meer met een chip rond tegenwoordig.

LeJo

Lid
En toch is het zo...
schoonpa heeft zo'n Lotus... En moeilijk heeft iet het hoor...
Geen ESP en al de shit dus hij kan niet meteen het volle vermogen op de grond zetten... Vandaar dat hij het niet makkelijk heeft. Maar aan de 100 zit je snel hoor!!! Wees daar maar zeker van. + het gewicht speelt hier ook een grote rol. En volges mij is zo'n lotus nog net iets zwaarder dan m'n fabiake...

Matra_Murena

Actief lid
De RS heeft wel de hoogste topsnelheid ooit, maar de Skoda 200 RS doet de 0-100 in 7,0 seconden.... Da's net wat rapper..

Bijlagen

• klDSCN0003.jpg
    klDSCN0003.jpg
    4,3 KB · Weergaven: 11
Bovenaan Onderaan