Software instellingen bij aflevering

Beste forumleden,

Ik krijg in januari mijn nieuwe O2 afgeleverd. Wat is handig qua software instelling en niet in te stellen met maxidot. Ik hoor namelijk wel veel over maxidot (heb ik ook in mijn nieuwe auto) maar bijna niets wat ook handig is en alleen door de dealer instelbaar is.

Als je die maxidot hebt kun je heel erg veel zelf instellen begrijp ik. Mijn bestelde auto heeft geen maxi-dot. Kan ik dan ook niets instellen?
Of kan ik dan alleen (tegen betaling) bij de dealer langs om dezelfde instellingen als met de maxidot te maken?

Had ik dan toch maar maxidot moeten bestellen?

Okki

Donateur
Je kan alles ook door de dealer laten instellen, bijv. anti-car jacking (deuren op slot bij bepaalde snelheid) en coming- en leaving home functie (vanaf Elegance)

Rallye

Forumguru
Je kunt (zo uit mijn hoofd) instellen:
- anti-car jacking (deuren op slot bij bepaalde snelheid);
- wil je bij een druk op de knop één deur open (twee drukken alles) of alles in één maal open;
- coming- en leaving home functie (licht een bepaalde tijd - ook in te stellen- aan bij thuiskomst of deurvergrendeling open)
- maximumsnelheid (bijvoorbeeld voor winterbanden; ik weet niet of hij dan niet harder kan of gaat piepen o.i.d., mijn winterbanden zijn geschikt tot 240);
- mogelijkheid weergave telefooninfo bij fabriekscarkit;
- weergave radio-info.

Meer kan ik even niet bedenken.

tnlmgh

Nieuw lid
uit mijn hoofd instellingen qua:
- tijd (12/24)
- taal

maar ik geloof dat je voor carjacking langs de dealer moet.
Ik had laatst anti carjacking niet via Maxidot kunnen instellen. en moet dus nog langs mijn dealer

adee

Senior Member
Bij mijn auto kon ik de anti carjacking zelf via de Maxidot instellen. Dat kon ik ook afleiden uit het additionele instructieboekje (juli 2006) dat ik bij het standaard intsructieboekje kreeg geleverd.

higgy

Forumguru
De zoekfunctie had bij deze vraag een boel geholpen en voorkomen dat dezelfde vragen zich telkens herhalen...(ik doe niets af aan de geldigheid van de vraag hoor)

Erikje

Actief lid
Ik heb de dealer de feedback aan laten zetten bij het openen en sluiten van de auto. Kan alleen icm met alarm. Is ook heel handig in grote parkeergarages!

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Erikje</font><hr />

Ik heb de dealer de feedback aan laten zetten bij het openen en sluiten van de auto. Kan alleen icm met alarm. Is ook heel handig in grote parkeergarages!

[/ QUOTE ]
Je bedoelt het piepje?

Maxidot staat je toe alles zelf in te stellen. Ik heb hem ook naar mijn eigen hand gezet. Duur coming en leaving home, automatisch sluiten deuren bij rijden en weer openen bij sleutel uit contact enz. Leuk als je het zelf kan, hoef je niet steeds langs de dealer.

Bovenaan Onderaan