software update autoradio

hallo skodarijders

kan iemand mij helpen met een update van mijn autoradio.
ik kan helaas niet vindan wat voor merk en type dit is, de dealer kon het ook niet achterhalen.
het is er 1 met dvd nav en nog meer, waarschijnlijk een goedkoper type als van skoda zelf.
het opstartscherm geeft vw aan, hij draait op windows se, de nav software is van i go 2010.
er passen alleen sd kaarten in, door nieuwe firmware wil ik sdhc kaarten erin doen.

wie kan mij helpen, greets rudy:crazy:

ps heb de originele radio ook nog hij is te koop

Noord26

Forumguru
Zou je dan op zijn minst niet even een foto erbij plaaten? Anders kan men blijven gokken.

Er zijn zo enorm veel merken/types op de markt. Dit is een beetje hetzelfde zeggen als: weet iemand wat ik voor auto ik heb? Er zitten 4 wielen onder, een stuur en als ik op het stuur duw doet de claxon het.. :eek:

Noord26

Forumguru
Het zou beter zijn geweest als u er even een foto van gemaakt had. Dan kan er concreet gereageerd worden welke het is. Nu blijft het gokken.

Sjefke

Nieuw lid
...hoewel de RNS520 wel erg dicht in de buurt komt:crazy:

[h=1]Special VW Car gps navigation radio stereo system (RNS-520) Special VW Car gps navigation radio stereo system (RNS-520)
[/h]
Product Details:

Screen Size7"
PlacementDashboard
CombinationBluetooth-Enabled, Built-in GPS, CD Player, MP3 / MP4 Players, Radio T...
CertificationCE/SGS/FCC/RHOS
Car MakeVolkswagen VW
Place of OriginGuangdong, China (Mainland)
Brand NameEnco
Model NumberRNS-520
provide OEMyes
Warrantyone year

idd sjefke die lijkt er veel op alleen die slots beneden kloppen niet, als het een rns was zou het ook wel aan de achterkant staan maar helaas ook daar niks te vinden. word een lastige zoektocht denk. ik denk dat de oude eigenaar/ leaserijder de rns van 1500 euro eruit heeft gehaald en deze van 500 euro terug heefd gestopt.

Rallye

Forumguru
@Internetboarder
1) het omwisselen door een leaserijder, van een Columbus voor een andere radio, naar ik aanneem vlak voor inruil, grenst aan oplichting/diefstal;
2) je schrijft dat je door een firmware upgrade van de SD-kaartmogelijkheid een SDHC-mogelijkheid wilt maken. Volgens mij heeft de mogelijkheid om SDHC-kaarten te kunnen lezen een hardwarematige achtergrond. Weet iemand hier meer van?

Bovenaan Onderaan