sonniboy's monteren??? O2 combi

aiva tco adoks

Forumguru
Hallo mede skoda rijders ,

Heb zojuist een setje sonniboy's gekocht via MP
Beugeltjes en alles compleet
Alleen geen handleiding.....iemand foto's of een foto van een handleiding hoe je een sonniboy set plaats in een octavia 2 Combi van 2006.

Wat zijn verder de ervaringen in de winter met sonniboy's ivm beslagen ramen (vocht wat in de auto blijft hangen??)

Graag reacties

Gr Chris

Octavia_II

Actief lid
Monteren kun je het nauwelijks noemen!
Haakjes tussen het rubber drukken en het scherm "inklikken"....een kind kan de was doen ! :winkie:

V.w.b. je vocht vraag, ik het net de sonniboy's verwijderd omdat vooral de achterdeurramen wit van het vocht zagen, de achterste zijruitjes (combi) waren ook enigszins aangeslagen van het vocht en heb ik dus ook verwijderd, de kofferbakraam was eigenlijk niet aangeslagen en hier zit de sonniboy er dus nog in....

Groet,

Charlie

Captain Hook

Forumguru
:winkie:Misschien verkoopt de een sonnybois, de volgende sunnyboys, een ander weer sonniboys, or whatever. Maar wat zijn nou de goeien?

ff sereneus. Ik had ze in m'n O2 zitten. Prima, nooit last met vocht. Lijkt me ook sterk, want ze zijn echt niet waterdicht.

In m'n nieuwe Roomster zitten ze ook en de laatste paar dagen is het toch goed vochtig en koud, maar geen enkel probleem mee. Uiteraard staat de climatronic wel op standje 'Auto'.

Bovenaan Onderaan