Ik heb afgelopen weekend Sonniboy besteld voor mijn O2 combi. Ik heb een baby van 4 maanden en was op zoek naar zonwering. Ik heb toen eerst zo'n lullig zonnescherm gekocht die je uit kunt rollen, voor de zij-achterramen. Ik vond dit geen gezicht en zag toevallig bij een kennis mooie zonwering in de auto. Ik ging ervan uit dat dit geintegreerd was in de deur. Dit was dus niet het geval en zodoende ben ik op internet gaan zoeken naar nette zonwering.
Via dit forum en google ben ik erachter gekomen dat er eigenlijk 2 merken zijn waaruit je kunt kiezen: Sonniboy en PrivacyShades. Via de verkopende websites is er niet echt achter te komen wat de verschillen zijn. Via dit forum las ik dat het zonnescherm voor de achterruit van Sonniboy uit 1 stuk bestaat en die van PrivacyShades uit 2 delen. Het prijsverschil is wel flink.
Omdat ik geen consessie wilde doen heb ik besloten om de complete set Sonniboy te bestellen. Ik heb ze gisteren geinstalleerd, wat goed te doen is, zelfs met 2 linkerhanden. Ik moet zeggen dat ik het zowel erg mooi vind staan alsook erg praktisch vind. Je kunt de ramen gewoon openen en vrijwel het gehele raamoppervlak is bedekt. (Als je wilt mierenneuken kun je zeggen dat het niet in alle hoekjes perfect aansluit)
Ik las hieronder een vraag hoe je kunt zien of het sonniboys zijn: Bij mij zit alleen op de zonweringsdelen van de achterramen (naast de achterbank) een logo rechtsonder. Op de zonwering van de zijruiten in de kofferbak en op de achterruit zit geen logo.
Mochten mensen echt geinteresseerd zijn kan ik uiteraard foto's plaatsen.
Groet, HendrikJan