soort "watergeluid" bij gasgeven stilstand

jeve2

Lid
Goedemiddag,

ik heb weer iets vreemds opgemerkt aan mijn Octavia; als ik stilsta en ik geef gas in zijn vrij dan hoor ik achter het dasboard het geluid alsof je water hoort "stromen".

Heeft iemand dit vreemde geluid ook wel eens opgemerkt en is het verklaarbaar ?

Alvast bedankt !

mvg
Jeffrey

Goedemiddag,

ik heb weer iets vreemds opgemerkt aan mijn Octavia; als ik stilsta en ik geef gas in zijn vrij dan hoor ik achter het dasboard het geluid alsof je water hoort "stromen".

Heeft iemand dit vreemde geluid ook wel eens opgemerkt en is het verklaarbaar ?

Alvast bedankt !

mvg
Jeffrey

Plotselinge stroomversnelling van je koelvloeistof door de kachelradiateur, door verhoging van je waterpomp snelheid.

Roel

Lid
Er is geen koelvloeistof lekkage?
Ik heb ooit met een Corolla hetzelfde geluid gehad en toen was de radiator lek.

Gr,

Roel.

jeve2

Lid
Er is geen koelvloeistof lekkage?
Ik heb ooit met een Corolla hetzelfde geluid gehad en toen was de radiator lek.

Gr,

Roel.

Nee, er is geen lekkage, althans de koelvloeistof staat nog steeds op hetzelfde peil.

mvg
Jeffrey

Ik heb daar ook wel eens last van. Rijd er al een tijd mee. Geen problemen mee gehad.

Ik heb dat eens bij een Citroën gehad. Bleek dat het niveau van de airco te laag was en moest dus bijgevuld worden.

WCR

Lid
Zit mischien een luchtbel ergens waardoor je water hoort stromen, denk aan centrale verwarming waar je ook wel eens water hoort stromen.
Als alle vloeistofpeilen op peil blijven is er denk ik weinig aan de hand

jeve2

Lid
Zit mischien een luchtbel ergens waardoor je water hoort stromen, denk aan centrale verwarming waar je ook wel eens water hoort stromen.
Als alle vloeistofpeilen op peil blijven is er denk ik weinig aan de hand

Thanx !

gr
Jeffrey

Bovenaan Onderaan