SOS-knop functioneert niet

Skauda

Nieuw lid
Beste Iedereen, de SOS-knop van mijn Octavia 4 functioneert al een tijd niet. Dashboard geeft foutmelding en SOS-knop geeft rood lampje. Qua software ben ik helemaal up to date (schijnt), ik ben aangemeld als hoofdgebruiker. Ik heb reeds een afspraak met de dealer maar iets zegt iemand hier wellicht een makkelijker oplossing heeft dan mijn auto weer een dag kwijt? Veel dank bij voorbaat!

Okkie73

Senior Member
Ik heb dit probleem ook sinds 2 dagen. Heeft dit óók effect op de navigatie én verkeersbord herkenning? Die zijn beide namelijk ook volledig van het padje. Navi zit tientallen kms naast de werkelijke locatie en de pijl gaat dwars door bossen, weilanden en water.

Werkt hij echt niet? Mijne gaf dat ook in de superb. Knopje ingedrukt en belde gewoon hulpdienst . Naar de garage belde hij dan weer niet. Dus rood wil niet zeggen dat hij niet werkt....wel dat er iets niet in orde is. Ik heb de mijne ook laten vervangen ( onder garantie)

@Antera je hebt gelijk hoor, hij zal een defect vertonen.
Maar soms ( ik mijn geval ) functioneeert er nog een knop van ( voor mij ) is de belangrijkste knop de sos knop, die andere is ( voor mij) overbodig. Ik heb hem ook laten vervangen.

Bovenaan Onderaan