Superb 3 Soundpaket " branded" ipv canton ( belgie)

Bart81

Forumguru
beste forumgenoten,

Er viel mij vandaag iets in het oog toen ik op de skoda.be nog eens even ging kijken naar de standaarduitrusting van de combi l&k...

Ik merkte namelijk ineens op dat er een ander soundpaket in de standaarduitrusting is opgenomen.
Als ik mij niet vergis is dit altijd het canton systeem geweest?
Nu zie ik dat er staat soundpaket "branded"

Is dit effectief een ander soundpaket? Heeft iemand hier weet van?

Alvast bedankt voor de reacties.

sandervdw

Actief lid
Was me ook al opgevallen, maar in de brochure staat gewoon Canton. Ik denk dat er "branded" staat omdat het effectief om een merk gaat (itt de standaard speakers) en dat ze zo de deur open laten om over te schakelen naar een ander merk. Je kan trouwens Canton ook niet aanvinken als optie.

Level42

Forumguru
Maar die Canton installatie klinkt echt fantastisch. Niet alleen kan hij loeihard zonder te vervormen (wat echter niet mijn doel is) maar de klank is gewoon heel erg goed. Instrumenten hoor je goed gescheiden van elkaar en alles (hoog-laag-midden) is goed in balans zonder enig sleutelen aan de toonregeling. De subwoofer is zoals ik hem wil: ondersteunend, niet overheersend (tenminste, zo heb ik hem ingesteld). Ben heel blij dat ik die optie genomen heb.

Ik heb de amundsen en columbus getest in de superb ambition en style versie en ik vond dat er ook al kwaliteitsverschil in zat qua klank zonder de canton speakers. Vergis ik mij of is dit in weze dezelfde headunit maar enkel een groter scherm?

Maar die Canton installatie klinkt echt fantastisch. Niet alleen kan hij loeihard zonder te vervormen (wat echter niet mijn doel is) maar de klank is gewoon heel erg goed. Instrumenten hoor je goed gescheiden van elkaar en alles (hoog-laag-midden) is goed in balans zonder enig sleutelen aan de toonregeling. De subwoofer is zoals ik hem wil: ondersteunend, niet overheersend (tenminste, zo heb ik hem ingesteld). Ben heel blij dat ik die optie genomen heb.

Inderdaad.

Ook heel tevreden van de Canton.

Staat vaak hard (tenminste als de vrouw en dochter niet in de wagen zitten :rockon: ) en het geluid is en blijft super.

En het aantal aansluitingen (2 x USB + 2 x SD) geven echt veel mogelijkheden: kaartje met mijn muziek, stickje met iets rustigere muzien en vanachter nog een stickje met de voorkeur van de dochter.

Bovenaan Onderaan