Spatlappen voor de roomster scout, mogelijk?

Kiruna

Nieuw lid
Beste mensen,
Sinds kort zijn wij trotse eigenaren van een onwijs mooie roomster scout.
We hebben bij de dealer een aantal opties besteld (oa honderek, matten etc) en ook spatlappen voor en achter.......
Niets aan de hand, het kon allemaal besteld worden. Bij het ophalen van de auto was alles netjes gemonteerd, een ding ontbrak de spatlappen voor.......
"Ja Ja deze waren niet te bestellen, het is volgens onze dealer niet mogelijk om op de roomster scout spatlappen voor te monteren...... KLOPT DIT?
Achter zitten ze er echt mooi op maar ik kan me niet voorstellen dat het niet voor niet mogelijk is. Iemand?
Dank alvast Kiruna.:)

Ronnie

Forumguru
'Tuurlijk zijn die te bestellen:
Bestelnr: KEA 700 001, Prijs: € 12.00 incl. btw.
Ook nog welkom op dit gezellige en informatieve forum....... (ook nog even voorstellen?)

Kiruna

Nieuw lid
Dag ronnie, Dank voor je snelle reactie, deze hebben we idd besteld bij de dealer maar die kwam dus met het verhaal dat deze niet op de scout paste.
Voor de scout heb je alleen een speciale spatlappen voor achter en niet voor voor. Volgens de dealer is de KEA 700 001 is voor de standaard roomster en niet voor de scout. Kan deze niet gewoon op de scout? (voor die 12 euro wil ik dit best een keer proberen)

Heeft er iemand toevallig een fototje van een scout met spatlappen voor. (voor de dealer......:D
En ik wil me best even een keer voorstellen maar dat komt dan later deze week!
Vr. Gr Kiruna!

Ronnie

Forumguru
Ik denk dat je de gok wel kunt wagen....
Voor de achterspatlappen staat er een speciaal bestelnr. voor de Scout, voor de voorschermen wordt er niets speciaals genoemd.

Kiruna

Nieuw lid
Dag Ronnie, We zijn vandaag bij de dealer geweest en hij heeft naar eigen zeggen geprobeerd om de KEA 700 001 gepast op de Roomster scout.
Dit lukte niet omdat de "plastic strip" in de weg zit. Dit is de reden waarom de spatlappen achter anders zijn dan de normale roomster lappen.
De dealer heeft contact gehad met skodafabriek in Tsjechië en heeft mij een mail laten zien dat er geen spatlappen voor passen op de roomster scout.

Toch wil ik hier geen genoeg mee nemen. Is er iemand die een foto heeft van een scout met spatlappen voor? Zou een andere maat passen? (misschien die van de crosspolo?)
Het lijkt me onwijs om een keer de auto met mooie spatlappen voor een beurt bij de dealer neer te zetten.... :koffie:

EdK

Forumguru
Ook al eens gekeken op de belgische of duitse site ?
Misschien dat je ze daar wel tegenkomt in de accesiore folders

Bovenaan Onderaan