spatlappen

Frankie

Actief lid
heb ik helaas niet voor je. Vind in meeste gevallen spatlappen ook verschrikkelijk uitzien op een auto. Maarre, wat bedoel je eigenlijk met "full option" in de beschrijving van je a.s. auto ? En wat is Apollon ?

Just curious...

VEEJAY

Forumguru
'n collega uit Drente had het op zen O1 combi gezet, zag er niet lelijk uit hoor. Hoe het op de nieuwe O2 staat weet ik niet.

- 4X4
- Black Magic
- Duo Onyx lederinteriereur
- lederen stuur
- elektrisch bediende ruiten achteraan
- voorzetels in de hoogte regelaar met regelbare lendesteun
- opbergvak onder de passagierszetel
- centrale armsteun achteraan met skiluik

- actieve hoofdsteunen
- mistlichten vooraan
- afneembare trekhaak
- climatronic
- jumbo box
- brilhouder
- buitenspiegels met dimfunctie+regendetector
- Lichtmetalen velgen apollon 16"
- Park Distance Control Achter
- Parapluhouder
- Radiovoorbereiding 8 LS
- Scheidingsnet
- Snelheidsregelaar
- SunSafeGlass
- Tapijten
- Tyre Pressure Monitoring
- Versterkt Carterbescherming
- Verwarmde voorruitsproeiers
- Verwarmde voorzetels
- Wegrijhump op een helling
- Xenon koplampen
- MF Stuur
- Radio-CD Stream
- Scheidingsnet

Dus fulloption = alle opties (behalve opendak)

Huib

Lid
was gisteren bij de dealer voor wat vraagjes en zag idd een O2 staan (blauw) met van die zwarte spatlappen... GEEN GEZICHT !!!

Huib

Lid
da's wel leuk zo'n plaatje, maar als je ze in het echt ziet is het mijn inziens toch een ander gezicht. Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor kleur auto je hebt.

Frankie

Actief lid
@O2 4X4:

begrijp me niet verkeerd het is een mooie lijst extra's inderdaad (heb ik bij lange na niet), maar ik zie toch dat er een paar dingen die ontbreken om te zeggen "alle opties". Waarom b.v. geen Nexus, of Audience met Soundsystem. Geen 17" Pegasus of Sputniks. En waar is de PDC aan de voorkant ?

2 scheidingsnetten is dan wel weer erg luxe ja !? /forum/images/graemlins/24.gif

Dus eigenlijk ook weer geen fulloption, wel ?

't is inderdaad geen full-full-full-option eerder een "mini" full option.

Spijtig dat de 17" velgen niet leverbaar zijn voor een 4x4. Had meer behoefte aan een mobiele gps dan aan de nexus (die eigenlijk een beetje ouderwets is).

</font><blockquote><font class="small">Citaat: O2_4X4</font><hr />

- 4X4
- Black Magic
- Duo Onyx lederinteriereur
- lederen stuur
- elektrisch bediende ruiten achteraan
- voorzetels in de hoogte regelaar met regelbare lendesteun
- opbergvak onder de passagierszetel
- centrale armsteun achteraan met skiluik

- actieve hoofdsteunen
- mistlichten vooraan
- afneembare trekhaak
- climatronic
- jumbo box
- brilhouder
- buitenspiegels met dimfunctie+regendetector
- Lichtmetalen velgen apollon 16"
- Park Distance Control Achter
- Parapluhouder
- Radiovoorbereiding 8 LS
- Scheidingsnet
- Snelheidsregelaar
- SunSafeGlass
- Tapijten
- Tyre Pressure Monitoring
- Versterkt Carterbescherming
- Verwarmde voorruitsproeiers
- Verwarmde voorzetels
- Wegrijhump op een helling
- Xenon koplampen
- MF Stuur
- Radio-CD Stream
- Scheidingsnet

Dus fulloption = alle opties (behalve opendak)

[/ QUOTE ]Hey O2 4x4 de belangrijkste optie mis ik nog, je moet hem nog laten chippen. Ik kan je vertellen dat hij daar behoorlijk van opknapt. Standaard is de 1.9 TDI toch net iets te sloom. /forum/images/graemlins/rockon.gif

Henny

Actief lid
Voor die spatlappen kan je misschien kijken op een Britse site, daar wil iedereen bij aflevering spatlappen erbij en matten.
Die lijst opties is voor en groot deel standaard in Nederland bij de Elegance trouwens.

De Octavia 2 Combi <font color="red"> 4X4 </font> is (hier in België) qua uitrusting vergelijkbaar met een iets verbeterde Ambiente versie. Je moet ongeveer 1500 € aan opties bij bestellen om op het zelfde niveau te komen van een Elegance .

Een echte goedogende polyvante ruime luxe wagen tegen een betaalbare prijs !!!

Ik denk dat voor een vergelijkbare 4x4 combi je al ga 15000 meer betaald bij Volkswagen/Audi/Volvo.

Bedoel je briskoda ?

matten=tapijten

De Octavia 2 Combi 4X4 is (hier in België) qua uitrusting vergelijkbaar met een iets verbeterde Ambiente versie. Je moet ongeveer 1500 € aan opties bij bestellen om op het zelfde niveau te komen van een Elegance .

Een echte goedogende polyvante ruime luxe wagen tegen een betaalbare prijs !!!

Ik denk dat voor een vergelijkbare 4x4 combi je al ga 15000 meer betaald bij Volkswagen/Audi/Volvo. /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif

Bedoel je briskoda ?

matten=tapijten

Henny

Actief lid
Ik bedoelde niet per se Briskoda, maar Engelse sites in het algemeen. De mensen daar willen gewoon bij welke auto dan ook, matten en mudflaps erbij.

Bovenaan Onderaan