spatlappen

nautatje

Nieuw lid
Ik vind dat de Kodiaq aan de zijkant wel snel vies wordt. nu zit ik te denken aan de spatlappen. Heeft iemand hier ervaring mee en helpt het ook?

MikeyMan

Senior Member
Ik heb ze erop. Werkt zeker, kost niet de wereld ook. Hou er wel rekening mee dat de wielen eraf moeten om te monteren.

A-Kodiaq

Actief lid
Ben ik ook wel benieuwd naar want eens, een beetje nattigheid op de weg en ik heb de golven ook op de zijdeuren staan:jaja:

wdejong32

Actief lid
ik heb ze op mijn sportline van 2023 zitten en zelf op gezet ,, besteld via alieexpres en de wielen hoefden er niet af ,, alkeen de wielen helemaal naar binnen draaien is voldoende per kant ik zal morgen fotos maken

Eltjo

Forumguru
Als dat ook werkt en je ze niet bij de dealer hoeft te gaan halen...
Je hebt nog kans dat ze bij dezelfde producent vandaan komen en het prijsverschil de tussenhandel en het mooie doosje is.

Op en in mijn auto van Ali;
Android radio met handgreep achter-camera,
rubber draadje + motortje tankdop(vergrendeling),
PDC pieper achter (€ 3 ipv € 28 dealer),
4 x deurgreep binnenzijde,
wat simpele binnenverlichtingsled's en gloeilampjes,
naafkapjes met logo en centreerringen voor de winterwielen,
trechterdop op ruitensproeiervloeistofreservoir
diverse malen ruitenwissers en losse wisrubbers
en wat ik nog vergeet.
1x knop + manchet voor versnellingspook paste de knop niet en geld van Ali terug gekregen.
Kijk wel even uit je doppen en naar de reviews (op dit forum).

Verder 2 x vloermatten van Action (op maat geknipt beter pas (grotere mat) dan origineel), motorolie van Lidl, nu Autodoc en goedkoop tanken.
En het werkt allemaal... soms al 225 dkm lang.

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Nu al bij de 4e wagen de spatlappen voor en achter en allen via Kopacek.com aangeschaft.
Houd zijkanten een stuk schoner dan zonder.
Pasvorm is prima en voor de voorwielen is kwestie van wielen draaien en dan heb je ruimte om deze te plaatsen.
Bij achterwielen is het mogelijk met wielen erop, maarrrrr gaat tien keer makkelijker als je ze even demonteert.
Bij Ali zullen ze misschien goedkoper zijn maar blijft je altijd het punt van pasvorm houden.... zal niet eerste keer zijn dat de pasvorm bij Ali het net niet is.... en dat het iets kiert en dat er zand tussenkomt en dat er slijtage plekken tussen ontstaan.... :koffie:

Bovenaan Onderaan