Speaker parkeer sensor

papapaps

Nieuw lid
Hallo Skoda rijders,

Ik had een vraag. Ik heb een Octavia II uit het jaar 2006 1.9 tdi met parkeer sensor. Nu denk ik dat de speaker stuk is omdat hij het soms doet en vaak weer niet. Kan iemand mij vertellen waar deze speaker verstopt zit, zodat ik het zelf kan vervangen?
Mijn dank zal zeer groot zijn!

hemi24

Forumguru
Voor zover ik weet in de linker B-stijl, dus tussen voor- en achterportier aan de bestuurderskant.

nomad

Senior Member
Ik heb nog wel zo'n speaker liggen, evenals een 8 kanaals parkeer-ecu voor sensoren voor en achter.

papapaps

Nieuw lid
Heb inmiddels een speaker vandaag besteld bij de dealer en deze zou morgen binnen zijn. ik laat het wel weten als het niet lukt! Maar bedankt voor de reactie en hulp! TOP!

papapaps

Nieuw lid
Zou het niet weten, maar om het uit te laten lezen vraagt een garage hier €25,- ervoor. Een speaker kost €18,- bij de dealer, ik heb een andere speaker erin gehad van een pc maar het geluid was niks. Gewoon 1 bestellen bij de dealer is goedkoper!

dit geldt neem ik aan dus ook voor minidot.
nog mooier zou zijn als de radio gewoon in mute ging. maar welk aansluitpunt moet ik daarvoor hebben/nemen (quad-lock connector)

Rallye

Forumguru
Hij gaat bij mij niet naar mute, maar wel zachter. Dat gebeurt bij jou niet? Of niet zacht genoeg?

ik heb een achteraf ingebouwde radio (dvd van Pioneer),en mijn speaker was eerder volgens mij harder, nadat men mijn trekhaak heef aangesloten lijkt deze een stuk zachter te zijn, als de radio normaal aanstaat( dus men kan elkaar normaal verstaan,zonder stemverheffing).
als de radio in mute of zacht (welke dan ook ) zou gaan zou voor mij een stuk fijner zijn, meestal druk ik handmatig de radio in mute.
o2 20 tdi elegance 2005, met avh 4000dvd

Bovenaan Onderaan