Speakers in Fabia Combi II

i2Paq

Senior Member
Vrijdag as. krijg ik mijn Fabia Combi II Sport (zie Fabia Combi II Sport besteld).

Mijn vraag is of iemand weet wat voor type en maat er aan speakers in zitten en of jullie tevreden zijn met het geluid?

Zijn er mensen die speakers hebben vervangen en zo ja waarom / waarvoor en welke zijn er voor in de plaats gekomen.

Graag hoor ik van jullie :xyxthumbs:

EdK

Forumguru
Vrijdag as. krijg ik mijn Fabia Combi II Sport (zie Fabia Combi II Sport besteld).

Mijn vraag is of iemand weet wat voor type en maat er aan speakers in zitten en of jullie tevreden zijn met het geluid?

Zijn er mensen die speakers hebben vervangen en zo ja waarom / waarvoor en welke zijn er voor in de plaats gekomen.

Graag hoor ik van jullie :xyxthumbs:

Als de speakers van de F2 van dezelfde kwaliteit zijn als die in de Roomster, dan kun je tevreden zijn met de kwaliteit van het geluid !

Fabia

† In Memoriam
Ik ben erg tevreden met het geluid zeker in combinatie met de Dance radio. Was een beetje bang dat dat ging tegen vallen maar gelukkig niet.

eddyboer

Nieuw lid
Ja de speakers zijn best alleen met de ontvangst van de radio ben ik niet tevreden.

Ga ik morgen voor terug.
Ze konde min melden dat er nieuwe firmware in moet?

Fabia

† In Memoriam
Weinig van gemerkt tot nu toe. Ik moet ook zeggen dat ik eigenlijk heel mijn Ipod gebruik. En weinig naar de radio luister, ook al omdat er bijna geen leuke zenders zijn.

Kirsten

Senior Member
Ik heb een gewone sport met daarin de Dance radio, ik ben nogal van het hard muziek draaien en dat gaat gepaard met de nodige lage tonen, maar het klinkt echt prima! Voor fabrieksspeakers mag ik niet klagen.
Voor wat betreft de antenne, de ontvangst is soms niet helemaal lekker inderdaad, maar verre van hinderlijk.

eddyboer

Nieuw lid
Bij mijn is vanmiddag een nieuwe voet en antenne opgezet en helemaal top nu.'

Het geluid is zuiver en niet hinderlijk meer.

Bovenaan Onderaan