speakers vervangen...?

wie oo wie kan mij helpen

ben vandaag begonnen om de speakers van de voordeuren te vervangen maar helaas kwam ik niet verder,

ik heb alle schroefjes verwijdert naar krijg de plastic binnen kant niet los,

ik heb de skoda pas dus ben al voorzichtig mee, iemand tips, of is het gewoon lompt trekken,

weet ook niet zeker als deze is bevestigd met een soort van klik systeem.

hoor het graag

groetjes michael

Joske

Forumguru
Dag Michael,

op dit forum zul je vast wel wat hulp vinden met je probleem, maar hier is het ook de gewoonte om je eerst voor te stellen in de meet- en greet..
Zou je dat alsnog willen doen? Waarvoor dank ;)

Joske

Forumguru
zo, een schema uit Elsa in bijlage hoe de binnenbekleding te verwijderen van je portier ;)

Bijlagen

• portierbekleding citigo verwijderen.pdf
    317,7 KB · Weergaven: 55
bedankt, indd ik had alles los zelf dat pinnentje eronderin, maar toen ging ie niet los ik moet dus gewoon eraan trekken zoals ik zie want het zijn klikpinnetje om het zo maar te zeggen

The bone collector

Senior Member
Voor de Citigo weet ik het niet specifiek, maar bij de Felicia zat de binnenbekleding ook nog behoorlijk vast na het verwijderen van al de schroeven. Dan moest je nog eens goed trekken om de pinnetjes los te laten klikken.

Maar dat kon allemaal perfect teruggeplaatst worden, zonder schade achteraf.

Oke ik ga dit wekens eens proberen.. Hebben de speaker trouwens ringen nodig om te plaatsen.. Dan moeten die meteen besteld worden gr

cvegreen

Forumguru
Ringen of niet, hangt dat niet af welke speakers je gaat steken i.v.m. inbouwdiepte of heb ik het nu helemaal verkeerd voor?

Ik heb geen idee eigenlijk, ben stevig aan google maar er niets over vinden, allen als de speakers te diep naar binnen komen dat her raam niet helemaal naa beneden gaat

MarcW

Senior Member
Geluid valt inderdaad erg tegen. Dus maar eens op zoek naar andere speakers of een leuk composetje. Vraag me alleen af of de achterportieren ook zijn voorbereid.

Bovenaan Onderaan