D
Deleted member 43067
Beste Leden, Ik ben benieuwd of het volgende vaker voorkomt: Mijn Skoda is een Business Edition uitvoering in Skoda-Connect (en dus ook de App) staat echter Ambition (dat is de eenvoudigste uitvoering en scheelt prijstechnisch dus nogal wat met de Business Edition). Auto is in Connect aangemeld d.m.v. het chassisnummer. Denkende aan de toekomst (verkoopwaarde/problemen als een potentiële koper dat ziet) nam ik contact op met Skoda Nederland met de vraag hoe dat kan en om het te corrigeren. Ik krijg daarop de meest onzinnige en ontwijkende antwoorden (ook van de dealer) en krijg het niet aangepast. Logischerwijze ga ik ervan uit dat het toch Skoda Nederland is die de software van dit Connect systeem (en de daaraan gekoppelde App) beheert. Dat een auto zodra die in Nederland komt in dat systeem gezet wordt en dan zou daar toch het uitvoeringstype moeten staan zoals hij uit de fabriek is gekomen. Is iemand anders dit ooit opgevallen of mee bezig geweest en eventueel wel gecorrigeerd gekregen? Dan hoor ik graag hoe.