Spiegel inklappen of achteruit?

Heren,

vast al gevraagd maar ik kan het niet vinden.
Ik zal even zeggen wat ik wil:

als ik vertrek en de auto wordt gesloten => spiegel inklappen (liever zonder afst.bed lang in te houden
als ik achteruit rijdt => spiegel kantelen

Kan dat en zoja moet deze spiegel dan in 'R' staan of in de 'inklappen'

Antera

Donateur
Spiegel kantelen kan alleen als er electrische stoelen gemonteerd zijn en soms werkt het ook door de spiegelknop op de rechterspiegel te zetten en dan achteruit in te schakelen

Heren,

vast al gevraagd maar ik kan het niet vinden.
Ik zal even zeggen wat ik wil:

als ik vertrek en de auto wordt gesloten => spiegel inklappen (liever zonder afst.bed lang in te houden
als ik achteruit rijdt => spiegel kantelen

Kan dat en zoja moet deze spiegel dan in 'R' staan of in de 'inklappen'

Cordoba

Forumguru
Logica van de combi met electrisch verstelbare stoel ontgaat me. Ik weet wel dat bij verschillende modellen de motor van de electrische ramen wordt gebruikt voor het inklappen van de buitenspiegels.

Met electrische stoel bedoel je waarschijnlijk niet dit::uitlachen:
1175616967vAuP5y.jpg

Ronnie

Forumguru
Simpel: Het geheugenmodule van de el. verstelbare stoel (afhankelijk van de berijder/sleutelhouder) past ook de stand van de buitenspiegels aan.
Dit systeem is in de 90er jaren door Mercedes Benz ontwikkeld voor de E300 en de S klasse, deze hadden 3 voorprogrammeerbare instellingen op de bestuurdersstoel.

Ik heb de combi en de electr. verstelbare stoelen.
De spiegels inklappen is mijn inziens iets wat standaard moet gebeuren als je de auto op slot doet en weer open bij starten.
Lekker makkelijk als je er langs af wilt lopen en ook minder vandalisme gevoelig!

vincefra

Actief lid
doet het niet automatisch bij iedere afsluiting van de wagen. je wilt namelijk niet datze kantelen maar inklappen ...

Bovenaan Onderaan