Spiegel knipperlicht verzuipt...

Hallo allemaal!

Na eerder al wat rondgekeken te hebben op dit forum en na de aanschaf van een O2 diesel '05, (mede door jullie info, thanks!) ook maar een accountje aangemaakt....
Want.....
Ik heb een vraagje over het demonteren van het knipperlicht in de (linker) spiegel. (jaja de eerste storing)
Het viel me een weekje geleden op dat deze niet meer knipperde, nou ja héél zwakjes.
Goed kijken en...pffff... het hele glaasje staat vol water!
Nou zag ik dat ik er hierover ooit -2007- al eens is geschreven. (hoewel ik de betreffende plaatjes niet kan vinden)
Maar was benieuwd of er inmiddels meer mensen dit probleem kennen en uiteraard HOE ze dit hebben opgelost!

Greetz,
Dieseltje.

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum .
Zou je je ook eens kunnen voorstellen in "meet & greet" ? Dan weten we ook beter wie jij bent en wat voor auto je precies hebt , is makkelijker voor in het vervolg.
Het is wel vreemd dat er water in dat glaasje kruipt van je spiegel. Er zal ergens een lekje zijn vrees ik .

polf

Senior Member
plaatje spiegelhuis

Plaatje gevonden hoe spiegelhuis is opgebouwd. Misschien heb je er wat aan.

Succes

Bijlagen

• Knipsel spiegel.JPG
    Knipsel spiegel.JPG
    67,2 KB · Weergaven: 106
  • Knipsel spiegel detail.JPG
    Knipsel spiegel detail.JPG
    38 KB · Weergaven: 96
  • Knipsel spiegel detail 2.JPG
    Knipsel spiegel detail 2.JPG
    34,5 KB · Weergaven: 89
Thanks Polf,
Weet jij toevallig ook of je dat glas er zo uitwipt, of is daar een truukje voor?
Er zit namelijk wel verwarming in..

polf

Senior Member
Ik heb zelf nooit een O2 glas verwijderd, met zekerheid weet ik het niet. Bij de O1 kun je het glas lostrekken. Een paar plastic clipjes hielen het glas rondom vast aan de electrische verstelling. Glas breekt erg makkelijk en kost zomaar €60,-. Oppassen dus.
Electrische verwarming stekkertjes kan je beter niet loshalen als dat niet hoeft.laten nogal makkelijk los van verwarmings element, effe glas vastplakken om uit de weg te houden.

Succes

Bovenaan Onderaan