spiegels en b/c lijst wrappen

Rolle

Senior Member
En gewoon plakken en met een scherp mesje afsnijden of hoe begin je daar dan aan?

En praxis is zoals de hubo of de brico bij ons (doe het zelf zaak)?

pieterkroezen

Nieuw lid
yep, is gewoon een doe het zelf zaak. Het te plakken deel goed ontvetten. Op de b/c stijlen kun je het gewoon plakken, iets groter snijden zoda deze net op het rubber van de ruiten ligt, rubber wegtrekken, folie eronder en rubber terug. Bij de spiegels in het midden beginnen, zoveel mogelijk aandrukken net zolang tot de eerste plooien komen, fohn erbij, strak trekken en plakken maar. Voor dit bedrag vond ik het de moeite waard om het te proberen. Werkt het op lange termijn niet, dan heb ik ook geen geld weggegooit.

Noord26

Forumguru
Leuk om te zien dat iedereen in het verleden auto's met mee gespoten buitenspiegels als een aangeklede uitvoering zag. Dit werd pas gedaan vanaf een bepaald uitrustingsniveau wat je bestelde. En nu het juist weer omgedraaid wordt bij de duurdere uitvoeringen. :grin:

darkprojectx

Forumguru
Nice! Ziet er goed uit!

Aangezien ik nu een zwarte auto heb, heb ik dit issue niet meer :)

In het verleden heb ik bij een polotje eens de stijlen gewoon matzwart gespoten :grin:
Maar ik kan me voorstellen dat je op zo'n bij de tijdseauto met waarde liever iets plakt dan spuit haha

029.jpg

het geheel ziet er wel mooier uit als alle kleuren doorlopen

Bovenaan Onderaan