Spiegels inklappen?

michaelw1998

Nieuw lid
Hi,

Wij hebben sinds gister een Skoda Fabia Combi Greenline 1.2 TDI.

De vraag is; hoe kun je de spiegels inklappen?

We hebben het niet kunnen vinden.

Groet,
Michael

CDK

Forumguru
Of bij de spiegelverstelknop of op de afstandsbediening lang op sluiten drukken

michaelw1998

Nieuw lid
We hebben wel al eens geprobeerd gewoon tegen de spiegel te duwen (niet te hard), maar lukte ook niet.

Misschien dat ik te zacht duwde?

Joske

Forumguru
als ze inderdaad elektrisch bediend kunnen worden heb je kans dat je iets kapot duwt indien je met de hand gaat duwen. Op welke manier worden de spiegels versteld? Elektrisch of een knopje aan elke spiegel voor het glas te verstellen?

hpolie

Senior Member
Tja dat vraag ik mij ook af op mijn Fabia II Combi bwj 2012. Voeger kon je toch de buiten spiegels gewoon dicht duwen, als ik dat nu probeer dan lukt dat ook niet.

Joske

Forumguru
dan zal het dus gewoon een kwestie zijn van flink te duwen als ik al die Fabia 2 rijders hier zo bezig hoor ;)

hpolie

Senior Member
Ja maar dan vraag ik dit toch voor de zekerheid even bij de dealer, of die dat even voor willen doen.

Joske

Forumguru
bij mijn elektrische spiegelverstelling staan er 5 standen en symbolen op. 0 // L (links) // R (rechts) // spiegelverwarming en tenslotte inklappen. Dan spreek ik natuurlijk over een O2. Anders moet je daar eens een foto van maken en posten?

hpolie

Senior Member
Nu net even naar de Auto gelopen en uit geprobeerd, het glas is van binnen uit verstelbaar. En als je er buiten flink tegendrukt dan klappen ze voor een kwart naar binnen toe. Dus niet meer zoals vroeger dat ze bijna helemaal inklapbaar waren.

Bovenaan Onderaan