Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben vandaag bij de dealer geweest om bij achteruit rijden de spiegels telaten kantelen,
dit is aan gevinkt spiegels zijn eletrisch teverstellen maar ze willen niet naar onderen kantelen.
in maxi dot kan ik ze wel aan vinken iemand nog suggesties please.
Ik moest hem volgens mij eerst inleren, dus eerst zelf naar beneden kantelen en dan opslaan met versnelling in achteruit. Heb dit trouwens met de dealer samen gedaan tijdens afleveren...
Maar ik heb ook elektrische stoelen met geheugen, misschien is dat weer anders.
Bij onze kan het idd door het op te slaan op 1 van de 3 nummers in de bestuurderstoel. Ook is het mogelijk om na de sleutel uit het contact te halen deze even ingedrukt te houden op dicht. Zo kan het dus gekoppeld zitten aan je stoel of je sleutel. Maar of dat voor alle uitvoeringe geldt..
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.