Spiegels kantelen in stand R bij Octavia II

Geje

Nieuw lid
Hallo,

Is er iemand die weet of de optie spiegels kantelen beschikbaar is bij de octavia II (elegance business line) zoals in het boekje staat op blz.65 volgens de dealer kan dit alleen bij de superb

Groeten Geje

RobPG

Lid
Hm, voorzover ik weet gaat dat samen met elektrisch verstelbare voorstoel(en). Is wel leverbaar voor de gewone Elegance, maar niet voor de business line dacht ik.

VEEJAY

Forumguru
Mijn BL heeft het ook niet, ook geen spiegels die dichtklappen :( Mijn Toledo uit 2001 kon het wel allemaal...

Milo

Nieuw lid
Die klappen wel in wanneer je " deur dicht" ingedrukt houdt op je afstandsbediening. Handig hoor.

nomad

Senior Member
Inderdaad, spiegels kantelen alleen als je stoelen met stoelgeheugen hebt. Wel jammer. Is een handige functie om te hebben.

hemi24

Forumguru
@Albert Schimmel: wat kantelt er bij jou dan, want ook al heb je de functie, dan zou alleen de spiegel aan de bijrijderskant naar beneden moeten kantelen bij het inschakelen van de achteruit...

aiva tco adoks

Forumguru
Niet aan te passen via maxidot??
Bij mij O2 pfl kan je de spiegels individueel of samen laten gaan.
Misschien bij de fl werkt het wel als je hem op individueel zet ??????en in z'n achterruit zet??

hemi24

Forumguru
Echt niet, de aansturing loopt via de module waar ook de voorkeurstanden van de electrisch verstelbare stoelen wordt opgeslagen, dus geen electr. stoelen >> geen kantelende buitenspiegel bij achteruit..!

Bovenaan Onderaan