Spiegels wrappen

Cybersurfer

Nieuw lid
Van de week mijn speigels met zwart carbon gewrapt... De kappen er via het draaien van de spiegels afgewipt. Daarna in 2x gewrapt en knifelesstape gebruikt om de rand te snijden. Met zo min mogelijk rek en spanning geplakt. Kijken hoe lang het blijft zitten op de gesneden naad. Wel om de rand van de kappen naar binnen geplakt.

Bijlagen

• 20160621_212022.jpg
    20160621_212022.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 151
  • 20160621_201601.jpg
    20160621_201601.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 192

Middag

Forumguru
Internet.. Je moet alleen niet bij die club in Apeldoorn zijn. Slechte communicatie en erg laat leveren. Als ze al leveren

Troebels

Actief lid
Ziet er gaaf uit. Mag ik vragen hoe je de kappen eraf gekregen je hebt? Je noemt "via het inklappen"? En dan? Hard trekken?

Laatst bewerkt:

Tuulster

Forumguru
Ziet er gaaf uit. Mag ik vragen hoe je de kapper eraf gekregen je hebt? Je noemt "via het inklappen"? En dan? Hard trekken?
Hier ben ik ook benieuwd naar.
Daarnaast; waarom niet in 1 geheeld geplakt? Vond je de verschillende plakrichtingen mooier?

Troebels

Actief lid
Ik ben trouwens niet van plan te wrappen maar om te Plastidippen (heb ik ook reeds met mn logo's gedaan)

Cybersurfer

Nieuw lid
Ziet er gaaf uit. Mag ik vragen hoe je de kappen eraf gekregen je hebt? Je noemt "via het inklappen"? En dan? Hard trekken?

Hoi,
Ik heb de spiegel zelf in de behuizing helemaal gekanteld naar 1 kant. Je kunt dan schuin "in" de behuizing kijken. Er zitten 2 lippen die je kunt wegdrukken met een kunststof tooltje. UpholsteryTool.jpg De kap komt los en kan er dan voorzichtig afgetrokken worden zonder de hele spiegel te hoeven slopen.

Cybersurfer

Nieuw lid
Hier ben ik ook benieuwd naar.
Daarnaast; waarom niet in 1 geheeld geplakt? Vond je de verschillende plakrichtingen mooier?
Hoi Tuulster,
In 1 keer wrappen gaat niet vanwege de complexe hoeken, krijg je niet strak. Ook komt er dan heel veel spanning in het vinyl.

Bovenaan Onderaan