Spiegeltje spiegeltje aan de..........op de grond?

polf

Senior Member
Een twee tal weken geleden heeft een tot nu toe onbekend persoon de linker buitenspiegel van mijn Octavia Combi 1,9TDI BLS 2006 gebroken.(net als bij een hele boel andere auto's in de straat)

Om weer aan het verkeer te kunnen deel nemen heb ik de eerst beschikbare imitatie spiegel erop gezet maar deze bevalt niet. Ondertussen een originele van een autodemontage bedrijf op de kop getikt maar ik mis voor installatie nog de kunststof bussen/proppen waar de "geleide pinnen" inschuiven.(zie rode cirkel op de foto)
In de deur zit 1 gat (of 2 gaten, dat ben ik vergeten) van ongeveer 8 mm maar die pinnen op de spiegel zijn veel kleiner. Weet iemand het nummer van deze "verloop bussen"?

Tijdens het verwijderen niet heel goed opgelet maar het zag eruit als een plastic busje dat was afgebroken en dat moest verwijdert worden omdat de imitatie spiegel een vast pen had die precies in het gat paste.

Weet iemand het nummer van deze bussen/proppen?
(Dealert bellen kan altijd nog maar die is nu niet open en zelf maken is ook nog een optie)
upload_2014-2-25_21-48-38.png

Thanks Polf

Joske

Forumguru
ik zie het onderdeel niet direct staan, misschien zie jij het wel op onderstaande tekening?

Naamloos.jpg

polf

Senior Member
Thanks @Joske ,

De ontbrekende delen staan idd niet op deze tekening. ook kan ik ze niet vinden op de tekening van de deur zelf. Ik denk dat ze bij een nieuwe spiegel normaal bijgeleverd worden en niet als los deel te koop zijn.

grt Polf

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan