Spiegelverwarming

Hoe werkt de spiegelverwarming?
Moet de knop van de achterruitverwarming aanstaan, of moet de draaiknop bij de spiegel anders gezet worden?
Deze heeft een r , l, o-stand en een verwarmingsteken.
Als ik de knop hierop zet staat het bolletjes op de verstelknop niet op het verwarmingsteken, maar een stuk verder.

ad5000

Actief lid
Ik zou zeggen dat de knop van de spiegelverwarming op het verwarmingstekentje moet staan en dan de achteruitverwarming in schakelen.

Als niets helpt is er altijd nog RTFM
(read the fu#@ing manual)
regels.gif

Je kunt de knop altijd op dat verwarmings teken laten staan (staat ie bij mij ook altijd).
En hij werkt dan altijd, je achterruit verwarming hoeft dan NIET aan te staan.
En het kan geen kwaad.

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: EdRaT</font><hr />

En hij werkt dan altijd, je achterruit verwarming hoeft dan NIET aan te staan. En het kan geen kwaad.

[/ QUOTE ]

Het kan wél kwaad want dan gebruik je onnodig meer brandstof.
grin.gif

Okki

Donateur
Is al een keer een draadje over geweest. Op verwarmingstekentje doet de spiegelverwarming het altijd, ongeacht of de achterruitverwarming aan staat of niet.

Overigens werkt de spiegelverwarming maar tot een buitentemperatuur van +20º (je kunt je afvragen waarom geen +5º)

jurjen

Lid
Overigens werkt de spiegelverwarming maar tot een buitentemperatuur van +20º (je kunt je afvragen waarom geen +5º)

[/ QUOTE ]
Ik vind die +20 wel goed hoor, bijvoorbeeld als je met vochtig weer een parkeergarage inrijdt waar het warmer is dan buiten. Dat komt vooral in de herfst veel voor, en ik vind vooral met parkeren heldere spiegels wel handig :-)

purk

Senior Member

Je kunt de knop altijd op dat verwarmings teken laten staan (staat ie bij mij ook altijd).
En het kan geen kwaad.

[/ QUOTE ]

alleen heb je de kans dat ze de volgende winter het niet meer doen omdat het verwarmingselement doorgebrand door de extreme hitte in de zomer.
407.gif

daar kunnen ze niet echt tegen..

purk

Senior Member

En het kan geen kwaad.

[/ QUOTE ]

alleen heb je de kans dat ze de volgende winter het niet meer doen omdat het verwarmingselement doorgebrand door de extreme hitte in de zomer.
407.gif

daar kunnen ze niet echt tegen..

En dat kan nu net niet, dat doorbranden dan, daarom even de quote van Okki erbij gehaald.

Is al een keer een draadje over geweest. Op verwarmingstekentje doet de spiegelverwarming het altijd, ongeacht of de achterruitverwarming aan staat of niet.

En ze hebben het in de garage gezegd dat het geen kwaad kan, zelfs geadviseerd om hem in die stand te laten staan.
Als het dus wel kwaad kan kunnen zij er dus een nieuw elementje inzetten, gratis en voor niks.

Trouwens,
Ik vind het forum wel mooi zo!!!!!

Bovenaan Onderaan