Spin in mistlamp

SuperBartje

Forumguru
had een "kraker" in m'n rechtermistlamp: een spin heeft een webje onder de lamp tegen de spiegel gemaakt. inmiddels licht aangehad en spinnetje geroosterd. maar nu: hoe krijg ik de troep er uit? en eerst: hoe krijg ik de lamp uit de bumper? dank voor hulp/tips.

Blackokkie2

Forumguru
arbeider-met-voorhamer-9284283.jpg

Cordoba

Forumguru
Zoek even uit hoe je lampje kunt wisselen bij je mistlicht. Mogelijk is het meest eenvoudige om 'm even te demonteren, ik weet niet hoe het bij de Superb zit, maar ik vermoed: rooster uit de ondergrill eruit, ff mistlamp los, en dan kun je 'm makkelijk open halen. Lamp openhalen terwijl ie gewoon gemonteerd zit, is waarschijnlijk lastiger.

EdK

Forumguru
Tsja je had beter even eerst in gesprek kunnen gaan met die spin !!
Dat hij er illigaal woonde en zijn huisje moest verplaatsen naar de tuin

Maar ja nu zit je met de gebakken spinnen, maar met een mini ragebol op flexibele steel kun je veel wegkrijgen hoor.

s-line

Forumguru
Rooster aan de zijkant van de onderste grille eruit trekken en dan kan je de mistlamp eruit "wippen" en dan met een doek of een beetje lucht eruit blazen/ halen.

SuperBartje

Forumguru
OK ernstig gevallletje RTFM voor mij.:bloos:
(Normaal krijg ik de boel eigenlijk altijd zonder los en weer vast)
Zat ik dus te trekken aan het ontgrendelpalletje waar het duwen moest zijn.
Maar goed nu gelukt, na raadplegen manual :lezen:.
Het kadaver is verwijderd en plechtig begraven.
Heb gelijk even kleine stickers aangebracht bij alle ingangen "verboden voor spinnen".

EdK

Forumguru
Tsja das die gastvrijheid waar braboland het altijd over heeft
Maar blijkbaar verwachten ze dan ook dat wij dat naar hun toe zijn......:pieker::)

Bovenaan Onderaan