Sport onderstel greenline, te stug?

Beste superb kenners,
even een vraag, ik sta op het punt een Superb te kiezen als toekomstige lease auto maar tijdens de proefrit in de greenline vond ik het sportonderstel erg stug. Vooral op klinkerwegen.
Hoe zijn jullie ervaringen met het sportonderstel? Wordt er iemand wel eens misselijk van?

Antera

Donateur
stel je ens voor zou ik zeggen. En dat is zeer persoonlijk. rijd er zelf mee en je weet het. Een sportonderstel is gewoon iets stugger maar niet om misselijk van te worden dan moet je wel een hele slecht maag hebben

Het kan ook aan de haast, en vermoeidheid
liggen ja, maar met kind dat snel wagenziek is wil ik het wel zeker weten

Noord26

Forumguru
Lekker strak zou ik zeggen. Wagenziekte is meer het gevolg van weke vering. Komt veel meer voor in een overhellende bus oid.

jalex_h

Forumguru
Wat Noord26 schrijft, kan ik uit ervaring bevestigen.
Ons gezin bestaat uit vier personen en drie ervan zijn gezegend (ahum) met wagenziekte:icon_smile_dead:. Aangezien ik vaak naar de achterbank gebonjourd wordt, moge duidelijk zijn wie die ene echt gelukigge is:winkie: Een kotsemmer behoort bij ons dan ook tot de standaarduitrusting.
Echter, sinds de Superb hulpveren gekregen heeft en daardoor stugger geworden is, hoef ik het emmertje minder vaak te legen (en mag ik vaker achter het stuur blijven zitten:yeah:). Dus uit dat oogpunt zou ik me niet zo veel zorgen maken.
Mocht je toch twijfelen, gewoon een proefrit maken met kind op de achterbank.

Vandaag de Superb besteld!
een 1.6TDI Greenline Ambition Business
Platin Grey
elec achterklep
Sunset
mdi
zij airbags achter
chromen strips op de zijkant
bleutooth af fabriek
en de afneembare trekhaak
verder is ie al heel compleet vind ik (xenon, nav, ed)
Type aanduiding laat ik er afhalen, alleen nog kijken of de 'Superb' blijft of er ook af gaat
Iemand ervaring met het verwijderen van de 'greenline' uit de grille? Schijnt witte punjes achter te laten

en nu wachten tot hij geleverd wordt

Bovenaan Onderaan