Mag ik vragen wat de dealer daarvoor rekent? En bestaat die kit uit verlagingsveren met of zonder andere schokdempers?Waarschijnlijk wordt daar rond de AutoRAI meer duidelijk over. Heb de importeur daar over gebeld.
Ik bestel (laat bestellen) de mijne met een MAD verlagingskit.
mag ik vragen wat de dealer daarvoor rekent? En bestaat die kit uit verlagingsveren met of zonder andere schokdempers?
mijn dealer rekende iets van rond de 325,- inclusief montage en uitlijnen. Ook MAD veren.
kan ik die MAD veren enigzins vergelijken met het sportonderstel van mijn RS?
Tja...als lease rijder heb je niet zo veel te kiezen. MAD is wat de dealer heeft. Kosten rond de 435,- incl montage.
Eibach zou beter en goedkoper zijn, maar your guess is as good as mine. De auto zo hoog op zijn poten laten staan en overhellen in de bocht is iig geen optie voor mij.
Had ook liever het normale sportonderstel. Is gewoon leverbaar hoor af fabriek. Net als dimmende buitenspiegels. Alleen (nog) niet in Nederland. Was een prijsissue of zoiets. Heel wazig !
Had ook liever het normale sportonderstel. Is gewoon leverbaar hoor af fabriek. Net als dimmende buitenspiegels. Alleen (nog) niet in Nederland. Was een prijsissue of zoiets. Heel wazig !
weet je zeker dat het all-in is?, namelijk
navraag bij een vw dealer is al dat ze mad veren vanaf 480 euro monteren voor een Golf, voor een octavia zul je echt niet veel goedkoper uit zijn
Verlagingsset MAD VVM1 87 vanaf € 480,00
http://styling.volkswagen.nl/nl/nieuws/mad_verlagingsveren/
absoluut niet, de MAD-veren zijn vele male stugger dan het af-fabrieks sport onderstel
weet je zeker dat het all-in is?, namelijk
navraag bij een vw dealer is al dat ze mad veren vanaf 480 euro monteren voor een Golf, voor een octavia zul je echt niet veel goedkoper uit zijn
Verlagingsset MAD VVM1 87 vanaf € 480,00
http://styling.volkswagen.nl/nl/nieuws/mad_verlagingsveren/
absoluut niet, de MAD-veren zijn vele male stugger dan het af-fabrieks sport onderstel
Helaas...mag niet volgens leasereglement.